PH-ILS
Forum veteraan
was de tweede keer dat ik er was op hoogtij best gezellig goede sfeer lekkere koffie en cake super :turn-l::turn-l::turn-l:
Wie was jij dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
was de tweede keer dat ik er was op hoogtij best gezellig goede sfeer lekkere koffie en cake super :turn-l::turn-l::turn-l:
@ Snoeksel:was de tweede keer dat ik er was op hoogtij best gezellig goede sfeer lekkere koffie en cake super :turn-l::turn-l::turn-l:
Wie was jij dan?
De man met die mooie Ford kap op zijn Savage.![]()
met wat heb je ze verlijmd?
Ik heb ze niet verlijmd ,zitten met 10,000 schroefjes vast,ik heb tot nu toe geen loslatende banden ofzo.
zat bij mij ook geen lijm in de kit
Maar mijn mening zal wel niet kloppen![]()
@ Kobus,
Leuke filmpjes man,ik heb er zeker van genoten
Elles had het er maar druk mee he ?
Ze vertelde mij wel dat het voor eens en nooit meer was,maar volgens mij
stond ze er toch stiekum een beetje van te genieten hoor![]()
Ik heb ze niet verlijmd ,zitten met 10,000 schroefjes vast,ik heb tot nu toe geen loslatende banden ofzo.
Tsjemig, sta ik in Heemskerk (live dus dit bericht), laat mijn hele fanclub het afweten. 8O :?
Kobus; het is dus meer om te voorkomen dat er zand in de band komt ,oke dan,kan ik ook weer aan de slag
Fritsie ; word weer een mooi humpack ,kon het niet laten ,en heb de 5 cellen ff gesoldeerd,zodat ik kon checken of ze nog goed waren.
even ontladen ,en worden nu geladen ,ben benieuwd
SANYO POWERRRRRRRRRRRRRRRRR
wellicht gaf ik het beestje een verkeerde naam , maar ik bedoel die kunstof/rubbere stroken die in je voor banden komen
volgens het boekje moet je de uit einde tegen elkaar lijmen
Tsjemig, sta ik in Heemskerk (live dus dit bericht), laat mijn hele fanclub het afweten. 8O :?
Hmmm, volgens mij heb ik er gegeten, maar ja je kwam niet, dan maar naar huis (had ook enkelt gegeten daar, had niks om mee te rijden meegenomen, iets met "rug" en "niet te tillen die koffers" ............
Ben fysiek gesloopt door zaterdag
Ik ben aangeland bij "montage van de motor".
Waar ik tegenop zie is het afplakken van de blanco kap.
Enerzijds wil ik er iets aparts mee doen, en anderszijds gewoon twee spuitbussen erop loswolken......
Hmmmm