Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ sleur

weet jij een schema voor het maken van een knipperlicht voor de vleugels, richtingsroer en buik licht, ik heb wel schema`s gezien met een ic NE 555 maar daar kunnen ( zo als ik dat kan beoordelen ) maar 2 led`s op en ik zoek iets met 4 led`s :confused: weet jij wat of kun je raad geven ik ben er vanavond (of je daar blij mee bent ???????????????????/):D

@ sleur

weet jij een schema voor het maken van een knipperlicht voor de vleugels, richtingsroer en buik licht, ik heb wel schema`s gezien met een ic NE 555 maar daar kunnen ( zo als ik dat kan beoordelen ) maar 2 led`s op en ik zoek iets met 4 led`s :confused: weet jij wat of kun je raad geven ik ben er vanavond (of je daar blij mee bent ???????????????????/):D
Yup, als ik het kan vinden, neem ik het vanavond wel mee. Moet nog ergens dit setje hebben liggen. 8) :D

-edit-
Gevonden. :thumbsup: Gaat vanavond mee. :yes:

Laatst bewerkt:
Het is bitter koud. Waar ik wel warm van wordt is dat ik net mijn nieuwe doods octaven elegante besteld heb. Als het hoef is wordt hij snel geleverd, want hij was op voorraad.

Zo, nu weer verder vliegen in de vrieskou.

Ja dit was vanmiddag in de auto op de Samsung TAB. Dat ding ging zelf woorden aanpassen. Kreeg het even niet aangepast. Wat ik zeggen wou was dit:

Het is bitter koud. Waar ik wel warm van wordt is dat ik net mijn nieuwe Skoda Octavia Elegance besteld heb. Als het goed is wordt hij snel geleverd, want hij was op voorraad in de juiste kleur.

Zo das beter.

Hmmmm, Doods Octaven of Skoda Octavia is nogal een verschil... Hoewel... :? Dus we gaan in Zevenaar of onderweg weer lachen als er sneeuw ligt? :mrgreen: ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
niet ev en douwe he om de persoon te helpen ( saans);)
Er is geen beter vermaak.... :yes: En zoonlief stond ook gewoon zijn handen te warmen in zijn zakken dus dan blijven wij ook staan. In het kader van foto's/filmpjes of het is niet gebeurd, moeten wij dus nooit helpen met duwen of andere reddingspogingen. Ramptoerisme steent...

Deze week geen vierwielvliegeren. :nooo: Vanavond ga ik niet redden en vrijdag zal het wel erg druk zijn vanwege de wedstrijden op zondag. :(

Ik vind hem wel gaaf, alleen ben ik een duimer en geen knijper. Geen pult zender voor mij dus. :( Maar als deze er al was toen ik de DSX9 ging kopen, had het nog een serieus punt van aandacht geweest. :yes:

Tis best wel fris buiten. Uit de wind prima te doen maar in het openveld vriezen je oren er af. :? Eindelijk is het slootje bij kantoor zonder open water. Dikte van het is is nog maar een schrale 1 tot 2 cm (bij de kanten nog wel minder). Wordt niet schaatsen voor de deur dus. :nooo:

koudhe.jpg

vanmorgen aangekomen vanuit Aberdeen.....tering dat viel ff tegen die kou!!
Gewoonlijk is het daar kouder dan hier, nu dus andersom:confused:
Vanuit het vliegtuig was goed te zien dat er ijs lag op de Waddenzee, en daar moet het dus best wel koud voor zijn!
Volgens mijn meissie waren ze op een deel van de ijsbaan in Spaarndam vanmiddag al aan het schaatsen, zelf net de schaatsen opgehaald van de slijper; morgen dus maar es kijken of ik het nog kan:yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back