Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Wedstrijdvliegers,
Mail is verzonden.
Had het deze week ook erg druk met werken zeg maar.
@Joop,
Ik kom hem zondag wel ff ophalen in de zeehond.
Ben er helemaal blij mee. Had je snel gedaan.
@Wedstrijdvliegers,
Mail is verzonden.
splinternieuw... zal ze ff voor je cyclen. Kunnen ze zondag ingevlogen worden
Het zijn alleen 180 mah. 2 stuks
Mooi, zal ik het zwaartepunt even goed markeren en nog een houdertje plakken. Dat wordt lessen zondag, Joop.splinternieuw... zal ze ff voor je cyclen. Kunnen ze zondag ingevlogen worden
Het zijn alleen 180 mah. 2 stuks
En gelezen.@Wedstrijdvliegers,
Mail is verzonden.
*de teringzooi opruimt*Zo, ik ook weer thuus. Was gezellig een avondje piep plakken bij Sleur. Ik ben helemaal ZEN nuTis zeer ontspannen inderdaad
Samen aan de eettafel met wat biertjes en chips. Plakken, en ouwenelen.![]()
Mooi, zal ik het zwaartepunt even goed markeren en nog een houdertje plakken. Dat wordt lessen zondag, Joop.
mogge allemaal
spannend![]()
moet ik hem bij je ophalen of kom jij naar de walvisof zit de training roet in het eten te gooien
als ik hem op moet halen pb dan je adres
![]()
Ik kom naar de Goudvis. Was toch om 10:00?. Ik neem ook wel wat vliegbaars mee: Wedstrijd Zicral, Geebee Racers en de Diksk. Hopen dat de verwarming het doet, anders gaat het verrekte koud worden. :?
ik bedoel voor de club ga er van de week c.q. vandaag nog heen denk ikJa tochAls jij het ook vind
![]()
ik bedoel voor de club ga er van de week c.q. vandaag nog heen denk ik
bonnetje is geen probleem komt goedWil je hem dan meenemen, zo ja dan ook ff het bonnetje meenemen a.u.b.
Als je niet gaat geef het dan ff door, dan bestel ik hem ergens via het web![]()
Zijn toch met die rode stekkertjes?Accu's liggen nog te cyclen, straks ben ik weg. Einde middag of vanavond ophalen ok?
Zijn toch met die rode stekkertjes?![]()