Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Joop,

Ik kom hem zondag wel ff ophalen in de zeehond.
Ben er helemaal blij mee. Had je snel gedaan.

@Wedstrijdvliegers,
Mail is verzonden.

Had het deze week ook erg druk met werken zeg maar.

Zo, ik ook weer thuus. Was gezellig een avondje piep plakken bij Sleur. Ik ben helemaal ZEN nu;) Tis zeer ontspannen inderdaad :)

Samen aan de eettafel met wat biertjes en chips. Plakken, en ouwenelen. :thumbsup:

:yes: splinternieuw... zal ze ff voor je cyclen. Kunnen ze zondag ingevlogen worden :thumbsup: Het zijn alleen 180 mah. 2 stuks
Mooi, zal ik het zwaartepunt even goed markeren en nog een houdertje plakken. Dat wordt lessen zondag, Joop. ;)

@Wedstrijdvliegers,
Mail is verzonden.

Had het deze week ook erg druk met werken zeg maar.
En gelezen. :thumbsup: Was er al mijn of meer van uit gegaan. Standaard tijden. ;) Ben er wel bij denk ik. Alleen kijken hoe het zondag met het weer gaat. De oosterburen geven voor zondag ook weer sneeuw op. 8O

Zo, ik ook weer thuus. Was gezellig een avondje piep plakken bij Sleur. Ik ben helemaal ZEN nu;) Tis zeer ontspannen inderdaad :)

Samen aan de eettafel met wat biertjes en chips. Plakken, en ouwenelen. :thumbsup:
*de teringzooi opruimt* :( ;)

Yep, niet echt opgeschoten maar lekker relaxt geplakt. Lijkt nu al aardig op vliegers. :D

Ik kom naar de Goudvis. Was toch om 10:00?. Ik neem ook wel wat vliegbaars mee: Wedstrijd Zicral, Geebee Racers en de Diksk. Hopen dat de verwarming het doet, anders gaat het verrekte koud worden. :?

Zijn toch met die rode stekkertjes? :yes:

Yep, gewoon de standaard jst-stekker

JSTmale.jpg

Gisteren samen Met Kris en Lyon ook een gezellig knip en plakavondje gehad in het verse bouwhok :)
6mm disc en Click van mij allebei bijna klaar, de Edge van Kris ook, en Lyon heeft zijn yakkiebah ook bijna klaar.
Vanmiddag nog ff verder knutselen, dan hebben we morgen wat stuk te vliegen.....:cool:
Wel helemaal lekker om te knutselen en echt alles bij de hand te hebben, en dan zo naar je nest kunnen gaan zonder eerst alles op te moeten ruimen:yes::yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back