Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dochterlief is vanmiddag met wat vriendinnen er achter gekomen dat het water best koud is en fietsen met een natte broek geen fijne bezigheid is. :rolling: In 0251 is het dus lang niet zo koud. :nooo: ;)

Dochterlief is vanmiddag met wat vriendinnen er achter gekomen dat het water best koud is en fietsen met een natte broek geen fijne bezigheid is. :rolling: In 0251 is het dus lang niet zo koud. :nooo: ;)

Had vanavond ook het idee dat het met de kou wel mee viel. Hopelijk wel genoeg om dit weekend FF te schaatsen. Is voor Bryan ook wel weer leuk. En dan misschien zondag de slee of meschien vandaag al. Ze verwachten sneeuw hier in het westen.

Vanavond ook niet vierwielen. :nooo: Is druk vanwege de wedstrijd komend weekend en heel Nederland raakt ingesneeuw vanmiddag. :mrgreen: Vanavond lekker thuis bij de kachel therapeutisch piep plakken. :yes:

Zo, even een paar dikkertjes bouwen voor het Discovliegen. 8) Eentje voor Sleur en de andere niet. :D Je raadt nooit welke voor mij wordt (iets met de snelste kleur). :oops:

sumo_paintje1.jpg

sumo_paintje2.jpg

leuke kissies ben jij er bij zondag bij de walvis of moet jij ook naar trainen in egmond :confused:
Ik heb geen flauw idee hoe vroeg/laat we zondag gaan trainen. :? Ik heb mijn emails gecontroleerd maar niets terug kunnen vinden. Over het algemeen is dat 's avonds laat en niet 's morgens. Dus als dat nu ook het geval is, kom ik ook naar de Zeehond. Is 300 meter van huis dus dat is nog wel te doen met de auto. :yes: ;)

Ik heb geen flauw idee hoe vroeg/laat we zondag gaan trainen. :? Ik heb mijn emails gecontroleerd maar niets terug kunnen vinden. Over het algemeen is dat 's avonds laat en niet 's morgens. Dus als dat nu ook het geval is, kom ik ook naar de Zeehond. Is 300 meter van huis dus dat is nog wel te doen met de auto. :yes: ;)
je heb altijd mensen met mzzl ik moet weer een pokke end rijden helemaal naar beverwijk misschien zie ik je wel ik ga wel heen moet alleen mijn accu`s laden (450mha) en heb 2 vliegers mee dus???? ik zie wel o ja en lijm :D:D:D

de motor zit in de cokpit? of heb ik dat mis want ik kan dit kissie niet??????
Yep, is een modelletje met middenmotor. 8) Kun je met de neus tegen het plafond zetten, vol gas en dan weglopen. :mrgreen: Blijft hangen tot de accu leeg is. :? Gilt ook lekker op 3S. :lol: En rolt en loopt als een idioot omdat-ie lekker kort en lomp is. :yes:

Ik heb er al twee versleten gaande de jaren. Erg leuk dingetje als je een beetje kunt vliegen. Leuker dan een Disk. Dus hier ook wat lichtjes op en nachtvliegeren maar. Helaas komen ze vaak op nogal brute wijze aan hun einde. :cry:

sumo-crashed.jpg

Yep, is een modelletje met middenmotor. 8) Kun je met de neus tegen het plafond zetten, vol gas en dan weglopen. :mrgreen: Blijft hangen tot de accu leeg is. :? Gilt ook lekker op 3S. :lol: En rolt en loopt als een idioot omdat-ie lekker kort en lomp is. :yes:

Ik heb er al twee versleten gaande de jaren. Erg leuk dingetje als je een beetje kunt vliegen. Leuker dan een Disk. Dus hier ook wat lichtjes op en nachtvliegeren maar. Helaas komen ze vaak op nogal brute wijze aan hun einde. :cry:

sumo-crashed.jpg
ja dat zie ik , ga er even van tussen effe eten :( gelukkig niet de mijnnen

Vet kistje Sleur :thumbsup: Ik ben er erg blij mee. Nou vanavond nog de zooi inelkaar plakken samen, en de set up erop monteren:)

zo`n doorzichtig bakkie met een rood deksel en een stuk of 3 motor`s en 4of 5 div regelaars
Pfff, zulke luxe bakjes heb ik niet. Gewoon een bruin kartonnen doosje met een sticker uit HK. ;) Ondertussen ook gevonden. En weer blauwe vingers van het luchtpistoolspuiten. :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back