Sleurhutje
Forum veteraan
Iets met Pétanque en de ettertjes. Beetje klaarstomen voor de komende wedstrijden.Lekkere levenloze boel hier. Of wordt er indoor getrained?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iets met Pétanque en de ettertjes. Beetje klaarstomen voor de komende wedstrijden.Lekkere levenloze boel hier. Of wordt er indoor getrained?
Fuckerdefuck!!!! 35 props besteld in HK.. allen verkeerdomdraaiend
Kan wel de motordraden omsolderen, maar dat ga ik voor vanavond niet meer doen. Ga over een kwartiertje weg hier.. bah! &*$%$!@#
hehe..
en voor diegene die teleurgesteld zijn in mij , junkie gaat niet meer klagen , is ook nergens voor nodig , en slaat nergens op .
ik ga wel een cursus positif thinking volgen
gr marcel
en voor diegene die teleurgesteld zijn in mij , junkie gaat niet meer klagen , is ook nergens voor nodig , en slaat nergens op .
ik ga wel een cursus positif thinking volgen
gr marcel
Waar maak je je druk om Junkie. Laat gaan die hap![]()
is toch helemaal goed Marcel, positive vibes................![]()
ik laat je niet zakken junkie, we trekken je er wel door![]()
nee das te makkelijk , autootjes zijn leuk met de rijders , maar vliegen vond ik ook leuk met de vliegers , beide in stand houden en lol hebben .
en wat er gebeurd is ,is gebeurd en dat is klaar , anders blijf je er in hangen .
wat mij betreft binnenkort lekker een winterfly houden op das veld met veel vliegeniers ,koffie en snert
Dat is ook niet wat ik bedoel. Ik bedoel maak je niet zo druk en begin niet steeds over hetzelde te emmeren![]()
![]()
Joop, morgen naar de pub? Zo ja dan kan ik je oppikken :wink:
ja dat is goed phil, zeg maar hoe laat dan sta ik klaar bij de rotonde anders moet je de stad door![]()