Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziezo.. domeintje gereserveerd..

catsongooglemaps.com

M'n vriendin zei net. Ik weet wat leuks. Ze wil een site / blog bij gaan houden waarop katten te zien zijn op googlemaps. Enfin, zo gezegd, zo gedaan. Gelijk een domeinnaam gereserveerd en ingeroggeld op de server.

Straks wordpress installeren voor dr en ze kan los :)

Fuckerdefuck!!!! 35 props besteld in HK.. allen verkeerdomdraaiend :(

Kan wel de motordraden omsolderen, maar dat ga ik voor vanavond niet meer doen. Ga over een kwartiertje weg hier.. bah! &*$%$!@# :(

:oops:

hehe..

Thuisblijfdagje voor mij vandaag. Gisteravond al gevlogen en dus in Zaanstad geweest, ga niet nog een x rijden.

Veel plezier op de simdag mensjes!

Fuckerdefuck!!!! 35 props besteld in HK.. allen verkeerdomdraaiend :(

Kan wel de motordraden omsolderen, maar dat ga ik voor vanavond niet meer doen. Ga over een kwartiertje weg hier.. bah! &*$%$!@# :(

:oops:

hehe..

Ga je nu alles dubbel posten?

Helaas de sim dag ook weer aan mij voorbij gegaan...

Als er een nog een phoenix sessie draait log ik nog wel in.
Maar ik denk dat de stekker er al uit is...

Eerst even nieuws en koffie.

en voor diegene die teleurgesteld zijn in mij , junkie gaat niet meer klagen , is ook nergens voor nodig , en slaat nergens op .

ik ga wel een cursus positif thinking volgen ;)

gr marcel

Waar maak je je druk om Junkie. Laat gaan die hap ;)

nee das te makkelijk , autootjes zijn leuk met de rijders , maar vliegen vond ik ook leuk met de vliegers , beide in stand houden en lol hebben .
en wat er gebeurd is ,is gebeurd en dat is klaar , anders blijf je er in hangen .

wat mij betreft binnenkort lekker een winterfly houden op das veld met veel vliegeniers ,koffie en snert ;)

is toch helemaal goed Marcel, positive vibes................:D

ik laat je niet zakken junkie, we trekken je er wel door:D;)

komt wel goed ;) , zit een beetje in de negatieve vibes , en een verkeerd denkbeeld hoe andere over me denken , maar aangezien ik een zeikerd kan zijn snap ik dat mensen zich daar aan ergeren .

maar is een pintje gaan drinken met zijn alle ;)

nee das te makkelijk , autootjes zijn leuk met de rijders , maar vliegen vond ik ook leuk met de vliegers , beide in stand houden en lol hebben .
en wat er gebeurd is ,is gebeurd en dat is klaar , anders blijf je er in hangen .

wat mij betreft binnenkort lekker een winterfly houden op das veld met veel vliegeniers ,koffie en snert

Dat is ook niet wat ik bedoel. Ik bedoel maak je niet zo druk en begin niet steeds over hetzelde te emmeren :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back