Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen overzicht meer over wie nou wanneer wil indoorvliegen in de walvis. Hoe gaan we dit oplossen? Dat gek.tkam ook met die 2 draadjes.

Walvis

Zaterdag 28-01 tot 14:00 uur.

Iedere Maandag van 21:00-23:00

Zondag 05-02 tot 12:00

Zaterdag 25-02 hele dag nog vrij.

Ik zal vanmiddag ff overleggen thuis over wanneer vrouwke moet werken. Ik laat het je weten. Zal voor mij denk ik ook wel de maandagavond worden :yes:

Vooralsnog maken de data mij niets uit. Ik ben niet zo pietluttig... Ik maak er wel tijd voor vrij :) :lol:

als we allemaal zoals jij waren was de hal al geboekt ;)

Ik heb geen overzicht meer over wie nou wanneer wil indoorvliegen in de walvis. Hoe gaan we dit oplossen? Dat gek.tkam ook met die 2 draadjes.

Walvis

lol ! het gaat hier dus precies het zelfde als bij de rijders afspraken :)
veel gemiep over de data's ,van wie wel en niet kan , gaar is , iets anders heeft , misschien wel ,wellicht niet :squarewink:

dus ik moet toch ff ingrijpen om knaller te helpen , al zou ik niets meer posten , dus ja ik ben een lul ,en het forum is net als roken , je wilt stoppen maar het lukt niet ;)

nog een reden is dat ik zag dat mijn vriend rob van lynx nu ook op het forum zit :p
heb ik jaren lopen zeuren aan zijn kop dat hij op de club moest komen en lekker het forum bezoeken , ga ik stoppen :?

knaller ; ik heb ervaring met het boeken van halletjes , en dat ging altijd goed .

zorg dat je 1 datum hier neerzet , dat is lekker duidelijk , want meer data's en het word zeuren .

ik zou dan gaan voor een zaterdag avond van 20;00u tot 21;00u .
ik geloof dat ragger de walvis meestal 3 uur boekte , dus dan bijv van 19;00u tot 22;00u of zo .
op een zaterdag avond kunnen namelijk de meeste wel , die enkeling die niet kan heeft dan pech , volgende keer beter ;)

maar op die manier kan het vliegen wel doorgaan , want pakweg 8 tot 12 mensen op 1 lijn krijgen is best lastig weet ik uit ervaring .

de wormer fly de laatste keer was vrij snel geregeld , ik wist een datum op een zaterdag ik pleur het op het forum , en al snel zat ik op 6 man , dat er 8 werden .
na het vliegen met de beheerder en de vliegers gelijk een vervolg datum geprikt en klaar ;)

maar zie maar hoe je het doet , komt uiteindelijk wel goed .

en anders kijk ik wel of ik een keer een tref bash regel .

grtz junk

feit is wel dat dit draadje meer leven in zich heeft zitten, dan het rijders draadje. Op zich niet erg natuurlijk, maar voor het afspreken van indoor vliegen zou ik er eerder voor kiezen om het hier bij te houden ;)

Wat is het proxy adres? :pc: ;)

Kom op, laten die onnozele particuliere opvreetclubs eens eerst bij henzelf te rade gaan. Ik download zo af en toe wel eens wat en vreemd genoeg koop ik naar aanleiding van de downloads ook regelmatig originele versies gewoon via de winkel (ware het dat het via het buitenland aanmerkelijk goedkoper is). Zojuist kwam er een pakketje binnen met de laatste versie van Magix Video DeLuxe MX Plus. Gewoon gekocht via een webwinkel. 8O :D

Degene die op een datum kan en wil zet zijn naam achter die datum. Waar de meeste namen achter staan wordt hem.

En mij dus verplichten om dit draadje te gaan volgen?NO WAY Gosé.

welnee , niks geen verplichting , als het over indoor data's gaat komt het ook wel bij het originele draadje terecht , don't worry .

en als ik een nuttige post heb over vliegers , pleurt ik dat hier neer , en over autootjes op het oude draadje ;)

verder wat minder forummen , alleen nuttige post's .

net nog ff bij kris de ontsteking unit opgehaald , dus kan ik de xtra vliegend maken , maar kris zei dat het veld niet echt gangbaar is , beetje erg drasig en erg snel stilstaan bij landen .
dus vliegen zal nog niet aankomend weekend worden .

vandaag verder een beetje een rommeldagje , dus lekker klooien.

Kennelijk doe je het al... ;).

Los daarvan, het andere draadje dus verplicht volgen, omdat daarin de afspraken gemaakt worden?
Klopt maar dan uit vrije wil.
De afspraken worden daar al jaren gemaakt,dus als ze voortaan hier gemaakt gaan worden,en volgende week weer in een ander draadje en naar weer een discussie weer ergens anders ,dan haak ik lekker af.Toedeleo.

Klopt maar dan uit vrije wil.
De afspraken worden daar al jaren gemaakt,dus als ze voortaan hier gemaakt gaan worden,en volgende week weer in een ander draadje en naar weer een discussie weer ergens anders ,dan haak ik lekker af.Toedeleo.

point taken.

Ik zeg.. zoek het allemaal maar lekker uit! ;-)

point taken.

Ik zeg.. zoek het allemaal maar lekker uit! ;-)

eeeeeeeeeeeehhhhhhhhh, kan aan mij liggen hoor, maar ik zie het probleem niet helemaal..:confused:
PB was het keurig op beide draadjes aan het posten, dus iedereen wist ervan.....

Anders misschien een speciaal draadje voor afspreken indoorvliegen beginnen..:rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back