Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na dass ist wirklich schade................Merde :evil: Had ik geweten dat je hem graag wilde hebben dan had ik die gast 1 minuut 20 seconden na het plaatsen bericht. :?Ik heb nog wel getwijfeld, maar heb een hekel aan iemand iets beloven en dan niet waarmaken. En ik heb geen interesse in een Extra. Is niet mijn soort vlieger. :nooo:
![]()
ook goeiedagMaandag 13-02 een goeiedag?
Vind het werkelijk een prachtvliegtuig... een Extra. Ben ook blij dat ik mijn Greatplanes Extra 300C niet verkocht heb.. deze dus:
![]()
Achteraf wel spijt dat ik deze verkocht heb..
![]()
en deze..
![]()
@chocojoop: vleugelbeusmoet 30 mm rond zijn en ongeveer 600 mm lang
Weet je wie er ook schade had? :?Na dass ist wirklich schade................![]()
Nutteloos bericht :teacher: Niet meer doen. :nooo: Rechtsboven de pagina staat dat eerder vermeld dan jij hebt getypt in het topic. :?Sleur je hebt een P(ie)M(el)
keine ahnungWeet je wie er ook schade had? :?![]()
Ik heb geen overzicht meer over wie nou wanneer wil indoorvliegen in de walvis. Hoe gaan we dit oplossen? Dat gek.tkam ook met die 2 draadjes.
Walvis
Zaterdag 28-01 tot 14:00 uur.
Iedere Maandag van 21:00-23:00
Zondag 05-02 tot 12:00
Zaterdag 25-02 hele dag nog vrij.
Ik zie ze wel, maar heb niet altijd zin of de mogelijkheid ze te beantwoorden.Nou, nou, nou, sorry hoor. Vaak zie je je PMétjes niet tot ik je erop attent maak.
Extra is geweldig, vooral een 300L, maar dan wel eentje waar je ook volgas mee kunt knallen, een 3D kist is het niet voor mij :nooo:
Ik heb geen overzicht meer over wie nou wanneer wil indoorvliegen in de walvis. Hoe gaan we dit oplossen? Dat gek.tkam ook met die 2 draadjes.
Walvis
Zaterdag 28-01 tot 14:00 uur.
Iedere Maandag van 21:00-23:00
Zondag 05-02 tot 12:00
Zaterdag 25-02 hele dag nog vrij.