Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK heb even gebeld en deze data zijn nog vrij:

Walvis

Zaterdag 28-01 tot 14:00 uur.
Iedere Maandag van 21:00-23:00

Zondag 05-02 tot 12:00

Zaterdag 25-02 hele dag nog vrij.

Niet op zaterdag- of zondagochtend voor 10:00. :nooo: Maandagavond gaat het ook niet worden want dan is vrouwlief weg. :bye: En 25-02 is de dag voor de laatste piepvliegwedstrijd dus in ieder geval niet 's avonds. :?

IK heb even gebeld en deze data zijn nog vrij:

Walvis

Zaterdag 28-01 tot 14:00 uur.
Iedere Maandag van 21:00-23:00

Zondag 05-02 tot 12:00

Zaterdag 25-02 hele dag nog vrij.

Vooralsnog maken de data mij niets uit. Ik ben niet zo pietluttig... Ik maak er wel tijd voor vrij :) :lol:

PM gestuurd.........ich komm ja doch da entlang von Deutschland nach hause!!!
Thankx, als het doorgaat goed voor een kratje bier voor jou ook!!!
Merde :evil: Had ik geweten dat je hem graag wilde hebben dan had ik die gast 1 minuut 20 seconden na het plaatsen bericht. :? :( Ik heb nog wel getwijfeld, maar heb een hekel aan iemand iets beloven en dan niet waarmaken. En ik heb geen interesse in een Extra. Is niet mijn soort vlieger. :nooo: ;)

Merde :evil: Had ik geweten dat je hem graag wilde hebben dan had ik die gast 1 minuut 20 seconden na het plaatsen bericht. :? :( Ik heb nog wel getwijfeld, maar heb een hekel aan iemand iets beloven en dan niet waarmaken. En ik heb geen interesse in een Extra. Is niet mijn soort vlieger. :nooo: ;)

Vind het werkelijk een prachtvliegtuig... een Extra. Ben ook blij dat ik mijn Greatplanes Extra 300C niet verkocht heb.. deze dus:

GP_Extra_300S.png

Achteraf wel spijt dat ik deze verkocht heb..

DSCF0050.JPG

en deze..

DSCF0011.JPG

Okay, volgende keer klik ik gelijk op "Kope, kope, kope". ;)

Vanavond de Corally 10SL en een naaimachine mee. Mocht men vinden dat het een naaikransje wordt, kan ik lekker mee naaien. :yes: :p

En wat LED-strips ter demonstratie voor chocojoop. En de Caravelle om die eens wat meer vliegklaar te maken. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back