Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom is iedereen zo opgefokt over dit draadje of dat draadje en over wie er wel en wie niet mag vliegen of voorrang krijgt...........?
Er worden gewoon data voorgesteld (zoals al prima is gedaan door PB) en mensen geven op 1 van beide draadjes aan of ze komen of niet?
Ik kom als ik er ben en kan, simpel gezegd kom ik dus altijd achteraan en blijft het voor mij afwachten, aangezien ik gewoon geen afspraken kan maken, no problem

Ikke indoor wedstrijd autoracen. :( Ik ga denk ik wel bij de beste 5 komen. 8) Er doen er dan ook maar 5 of minder mee. :? :lol:

Gisteren de grote broer van de s2, de galaxy note in mijn handen gehad
(met beide handen ja...)

Groot scherm, prima om landschape op het forum te typen, maar bellen....

Kleiner dan de TAB van sleur, maar toch nog een best formaat.

Twijfel, twijfel, iphone, android, provider.

Een vliegtuig is sneller gekocht.

PB even je login en gewenste wachtwoord. Kan ik zo aanpassen voor je. :D

Kan ik ook doen, alleen ben ik er niet zo'n voorstander van om in de source te kijken wat het mysql db wachtwoord is.. :lol: ;)

@Kris: Tot 12 uur? Vanaf hoe laat? Welk lijstje? mis ik wat? (of moet ik niet lui zijn en gewoon even verder zoeken naar een lijstje? :)

@Edwin: Wanneer ben je in de buurt? ;-)

Oke, ik moet niet lui zijn...

Nog wel even benieuwd vanaf hoe laat tot 12 uur?

Ik wil wel komen namelijk..

Kan ik ook doen, alleen ben ik er niet zo'n voorstander van om in de source te kijken wat het mysql db wachtwoord is.. :lol: ;)

@Kris: Tot 12 uur? Vanaf hoe laat? Welk lijstje? mis ik wat? (of moet ik niet lui zijn en gewoon even verder zoeken naar een lijstje? :)

@Edwin: Wanneer ben je in de buurt? ;-)

als het meezit Zaterdag richting huis, en heel misschien Zondag ff naar het veld.
Als ik net thuis ben is een beetje qualitytime thuis prio 1..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back