Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ik zie toch duidelijk mijn Master CP onder de 1 na de laatste stoel liggen hoor!

dyn010_original_612_455_pjpeg_2530379_8da75a1b661cd5d128240aef735eafca.jpg

Hallo Chow ziet er ook goed uit klinkt goed.
Ik heb ook nog even een vraagje voor jou,ik denk dat het alarm voor de batterij standaard op 4 min staat en wil het op 5min zetten.
Hoe kan ik dit veranderen bij de buzzer ????

Groetjes André

Hallo Chow ziet er ook goed uit klinkt goed.
Ik heb ook nog even een vraagje voor jou,ik denk dat het alarm voor de batterij standaard op 4 min staat en wil het op 5min zetten.
Hoe kan ik dit veranderen bij de buzzer ????

Groetjes André

Denk in de zender toch ? Function menu en dan timer ( in de Devo 10 dan ). Heb je hem op de throttle ingesteld of gewoon als countdown ?

Hier effe wat foto's van de V120D02 peeps, met het carbon frame en de extreme tailholder.

v120carbon.jpg

v120carbon1.jpg

v120carbon3.jpg

Groetjes André

Klopt wat Jeroen zegt en voor de Devo8s klik je in het hoofdscherm op het plaatje van de heli, scrol helemaal naar beneden en als laatste zie je "timer' staan, klik daarop en je kan in "set time" je min veranderen;)
Daar kan je ook kiezen voor stopwatch of countdown.

Netjes Jeroen.
yellowflashcolorzpdt19.gif
Ow, dat had ik al gezegd.
yellowflashcolorzpdt04.gif

@Chow. Die Master CP vliegt errug stabiel.
Heb vorige week met die van Erwin ff mogen vliegen.
Hield het eigenlijk alleen maar bij hoveren en lafjes heen en weer, omdat de D/R anders ingesteld stonden dan dat ik gewend ben.

Grtz Marco.

Was mij een waar genoegen om jou de Master CP te laten voelen Redman.Ha ha ha ha
Fijn dat het toestel jou wel beviel ondanks mijn trage en slakachtige instellingen waarmee ik een aantal van mijn toestellen heb ingesteld.
Ik vind dat kwieke zelf niet zo fijn.
Heb de V120D02S nr II wel super kwiek ingesteld vanwege het flippen en rollen maar omdat ik van nature toch meer een sportvlieger ben vind ik vliegende olietankers toch prettiger.Ha ha ha ha
Overigens zijn mijn beidde Master CP toestellen overgegaan naar een fijne kollega vliegmaat.
Liep zelf wel tegen de beperkingen aan die de Master CP heeft vanwege het FP staartje.
En JA.....dat komt toch echt omdat het een FP staart aansturing betreft er is geen andere reden voor.
Waarom ik dit zo stellig beweer?: omdat ik het maximale met sportvliegen uit de Master CP heb weten te halen en het staartje dan nooit en te nimmer zo fijn/mooi/smooth het werk doet alszijnde een heli met CP staart.
Als vervanging heb ik de Walkera Hoten-X Brushless versie in order staan.
Toestel is hopenlijk met paar weken binnen.
Gr D

Back