the Wings Nistelrode , verzameltopic

Je moet de lengte van de winglet aanpassen naar de koorde van je vleugeltip.
maak eerst iets met een rechte onderkant wat onder de vleugel uitsteekt
Als later de magneetjs er in gelijmd zijn, kunt je de onderkant passend maken.

Oke hij is gereed. vandaag de zijkanten gesneden en gelijmd en de servo hevels zijn ook klaar. De ESC is nog niet binnen, maar wanneer heb je weer tijd Erik om de elerons te maken en te controleren, ofdat het allemaal goed is?

Zaal huren kan hier in Heesch. Heb ik vorig jaar al contact over gehad.
Voor 3 uur zaal moet je met ongeveer 10 man zijn. Dan is de inleg ca 10 euro. De zaal is behoorlijk groot. 3 450 heli's tegelijk kan precies. Of een stel vliegtuigjes in een circuitje + 1 heli-veldje. dit om de maat een beetje aan te geven.

Kwestie van plannen, zodat er veel kunnen.

Dus heren plankvliegers, bouw snel ff een shockflyertje of zoiets.

frank1: leukoflex: welke breete. van 2.5 of van 5 cm kan ik het beste gebruiken voor fixatie/schanier?

2.5cm is meer als genoeg. Ik heb de 5cm niet eens... wel de 1,2 cm, die gebruik ik voor de kapjes vast te zetten...

Waar weren jullie toch allemaal... Ik was net met Frank 3 aan het vliegen... Was lekker rustig op het veld.. En het weer was nog wel te genieten....

De Franken hadden het veld. Tenminste Frank en Frank3.
Na een vluchtje of 10 met mijn 500 en 450 hield ik het voor gezien. Het was gewoon genoeg.
Beetje zon tegen, maar voor de rest prima vliegweer.
Hoop voor jullie dat het vanmiddag nog droog blijft.

Helaas kan ik even niet komen.
Onze jongste zoon heeft z'n beentje gebroken.
Nu moet hij stil op de bank blijven zitten, en dat is een hele opgave voor ons.:D

mvg Frank 2

Hij is van een klimrek gevallen/gesprongen.
Nu heeft hij een spiraalbreuk in z'n scheenbeen. Hij zit van teen tot lies in het gips en mag z'n been absoluut niet belasten.
Daar zijn we dus wel even zoet mee.

Back