the Wings Nistelrode , verzameltopic

Het bleek uiteindelijk prima vliegweer. De wind viel erg mee, hooguit windkracht 3. Geen vlagen. dus dat was een makkie.
We waren uiteindelijk met 4 heli-vliegers. Er zitten duidelijk weer een paar nieuwe leden aan te komen.

Alleen jammer dat het zo snel donker is.

You can't winn them all.
Volgende keer beter. Dan moet je maar met heli's bezig blijven (geintje).
Voor mij waarschijnlijk aanstaande zondag. Dan zou de wind weer wat afnemen, en belangrijker: dan heb ik er ook wel wat tijd voor.

haha ja die is btw al wel redelijk oud :o maar blijft leuk :p

@frank1 wij hadden het laatst toch over het kleinste vliegtuig ter wereld ? dit is die!

Stits Skybaby

attachment.php

Daar is zeker geen mooi bouwdoosje van??:D

Is er trouwens iemand die ervaring heeft met www.kitcutters.com
Ze hebben daar erg mooie kits maar ik vraag me af hoe het zit met kwaliteit, verzenden enz.

mvg Frank 2

Kan makkelijk op ons veld. Misschien iets voor Michael.

En voor de rest staan mijn heli's hier te wachten op beter weer, of een sporthalletje of zo.
De 450 en de SJM180 zijn er klaar voor. Zelfs nieuwe carbon blades op de SJM.

Bij de 450 nu 8 accu's waarvan 4 stuks 40C. Dus power zat. Laat maar komen zou ik zeggen.

Er is elke week weer een nieuwe film op het Kanaal van flitetest - YouTube.
En er staan er genoeg om je een dag mee zoet te houden.

@Frank
Stuur ze een mail met je vragen. Kijk dan hoelang het duurt voor ze antwoorden.
En ga er van uit als het uit de USA komt dat je inport moet betalen.

Groetjes Rob.

De weekenden (overdag) zijn er ook nog. Net als afgelopen jaar. Seizoen afsluiten, en dan gewoon vrolijk doorvliegen.
Ik denk na over een indoor-meeting.

he frank3, kunnen wel een of meerdere keren een zaaltje huren ? meestal is zaalhuur zo'n 30,-/uur en dnek dat er wel een aantal jongens zijn die ik ken die graag mee willen doen hoor :D

Back