Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar kun je vaak laaaaaaaang me zoet houden.
Of z'n DS
Wie o wie, denkt mij hierin goed te kunnen helpen, en heeft er ook zin en tijd voor ?
Alvast bedankt!
Groetjes!
Schade van crash repareren
Folie er helemaal af, dan nakijken op kleine breukjes en deze ook allemaal repareren.
Nieuwe struts maken
Nieuw deurtje maken
En een nieuw kleurenschema geven.
Wie o wie, denkt mij hierin goed te kunnen helpen, en heeft er ook zin en tijd voor ?
Alvast bedankt!Groetjes!
Folieen kun je dan eventueel op de bouwavonden bij Ton onder iemands toezicht..
Folieen kun je dan eventueel op de bouwavonden bij Ton onder iemands toezicht..
ESC is alleen {helaas} nog niet binnen
Ìk heb wel een bevestiging gehad dat het verstuurd is, maar meer ook niet. Hij komt dan ook met reguliere post, dus dat is gewoon afwachten. Misschien(en dat hoop ik eigenlijk) vrijdag,Heb je wel al een verzendbevestiging?
Zo, vant weekend even heel rustig aan gedaan, en even lekker tot rust gekomen. Weer moed opgedaan!
Wil nu graag de piper zsm gaan repareren, maar met mijn bouw ervaring kom ik echt niet ver. Wie wil mij graag helpen bij het repareren ervan ?heb al een lijstje gemaakt wat ik allemaal wil doen:
Schade van crash repareren
Folie er helemaal af, dan nakijken op kleine breukjes en deze ook allemaal repareren.
Nieuwe struts maken
Nieuw deurtje maken
En een nieuw kleurenschema geven.
Alvast bedankt!
Groetjes!