the Wings Nistelrode , verzameltopic

Nog een streep door mijn rekening. Thuis stelt mijn eigen directie de nodige eisen. Het gaat niet lukken.
Als het een andere keer mag, dan svp bijtijds vragen, dan kan ik het vastzetten.

Nu vlieg ik dus het hele weekend niet.

er is een mailtje rond gestuurd door Gerard. Ik zal proberen om een kopietje als PB tje te verzenden. Helaas zoals ik al eerder zei ben ik er zaterdag niet bij en misschien zondag ook niet, of heeeeeel laat.

PB'tje ontvangen. had het mailtje wel gehad, maar kon het nie meer vinden. nu ik 'm van jou zie, herinner ik het me weer. dank je !! :D

Het viel inderdaad niet zo goed. Iets van altijd weg e.d.
Komt wel weer goed.
Eerst maar een verjaardag vieren.
Als de verbouwing achter de rug is krijg ik wel meer tijd.
voordeel is wel dat je dan niet kunt crashen.

Ik vind dat bij elke handleiding een hoofdstuk extra bijgevoegd moet worden:
"Hoe je de hobby moet combineren met je relatie"

Ik kon er ook niet bijzijn vandaag :o Was een dagje belgie geweest naar de 3D College Bigscale Fly-inn. Heb echt een super dag gehad, en heel veel mensen leren kennen daar! Ook nog 2 erg mooie pipers gezien! :D

1 was een:
Hempel 50% J-3 Clipped wing

Oh man wat was dat een prachtkist :o Maargoed, jullie horen nog veel meer volgend weekend op de braderie in Schaijk!

ik heb vanavond lekker nog 2 lipos leegevlogen:grin: de wind was lekker afgenomen en het ging perfekt:yes: ik heb met de eerste lipo n vlucht gemaakt van 30 min!! met hulp van n leuk termiekbelletje schitterend:yes: het usselinotje heeft zich vandaag wel weer perfekt bewezen n erg goed klein termiekzwevertje te zijn:yes:

Ik ben net nog op het veld geweest en de 5 accus zijn leeg.
Ook nog de groeten gedaan aan de gemeente ambtenaar die even pols hoogte kwam nemen.
Maar bij mij was de wind verradelijk. Af en toe dan kwam de heli van een behoorlijke hoogte hard naar beneden en stond dan ook met een klap op de grond. En het was letterlijk "ik stond er bij en keek er naar". Niet echt bevordelijk. Desondanks was deze dag met die wind wel erg leerzaam om te vliegen zonder trainer. En deze stap is gezet op naar de volgende stap.....................................rondjes vliegen???;)

mag ik vragen wat er met de gemeente-ambtenaar is besproken? liever niet openbaar maar even op de club aan betreffenden (bestuur) vertellen.
in het geval dat de ambtenaar interesse toonde en ook wil beginnen met vliegen, mag het natuurlijk wel openbaar :D

Ja dat mag, maar het :agrue: was niks bijzonders. Zoiets noemt hij als "een oogje in het zeil houden". Ik zou maar eens het hele clubhuis in mijn binnenzak mee naar huis nemen8-) of onder mijn heli binden en proberen op te tillen. Lukt niet. Is veel te zwaar en onzinnig!

Maar toch een zeer veilig gevoel z'n "oogje", of niet?

Haha idd kijken mag altijd!

Wie is er trouwens morgen avond aanwezig indien een beetje goed weer? Zit erover te denken als er wat mensen komen om ook eventjes te komen om te babbelen :p Maar als er niemand is blijf ik thuis om lekker te knutselen XD

Ik denk niet dat het me lukt. Te laat thuis, dan toch eerst even eten, en dan is het toch al snel weer te donker.
komt wel weer. Ik krijg al ontwenningsverschijnselen.

Het zou morgenavond redelijk weer moeten zijn. Als dat echt het geval is dan ben ik er ook om weer even wat accu's leeg te krijgen.
En alles onder het motto "oefening baart kunst".

Back