the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ja, ik zal even uitleggen:

Van 3 vliegtuigen zag ik al lang aankomen dat ze de grond in gingen. Die vlogen ook erg slecht...

Dat waren de Yak, Extra 300 en de zwever.

Bij alle 3 toch door een eige fout:
Yak: Stall
Extra: Rolde als ik up gaf, moet je niet vol up geven in een volle bocht naar rechts
Zwever: weet ik nog niet precies, maar deze dook ineens onbestuurbaar naar benden.

Kon ik goed mee leven en baalde er ook niet erg van (leskisten)

Maar nu vanmiddag de Twinjet...

Ik was heerlijk aan het vliegen, en het ging kei goed.
Tot ik in een grote ruime bocht zat, en de twinjet ineens TOTAAAL niet meer reageerde...
Gelukkig weet ik zeker dat dit geen fout van mezelf was, maar een storing...

Ik heb bij de twinjet ook echt mn best gedaan, alles super sekuur, iedere keer goed nagekeken batterijen goed gebalanceerd gehouden. Al met al dit kistje was voor mij in superstaat... Het enige wat er in zat was zo'n Orange ontvanger met sateliet, en daar hoor je toch minimaal 1200m bereik mee te hebben, maar blijkbaar is er met de ontvangst toch iets mis gegaan...

Helaas, maar het word zelfs mij even te duur op moment.

Ik ga er even een maandje tusse uit, en ff alles op orde brengen (ook buiten het vliegen om...) En ik hoop daarna van de zomer weer vollop van de superhobby te mogen vliegen.

En al mn nepontvangers gaan eruit...

Idd johan, dat is het wel... Maar ik neem echt even pauze... ook buiten het vliegen even weer alles op een rijtje zetten, en heel even tijd voor mezelf.

Dus april is stil ;)

In mei kom ik weer vliegen, en hoop tegen die tijd ook weer mn 1ste nieuwe kist aan te schaffen, namelijk de Sebart Sukhoi 50E, er komt bij mij geen rotzooi meer in...

Jammer Michael,
Als jij op het veld bent is er altijd wel wat te beleven. En zeker niet alleen crashes. De discussies zal ik zeker missen.
Hoop dat je alles snel weer op orde hebt.

Dit is nooit leuk om te horen als iemand het "even" opgeeft. Maar denk svp zo: Na regen komt zonneschijn. Ook bij jou. Hopelijk tot gauw en hopelijk ook eerder dan mei! Suc-6 met alles op orde te brengen

Dat valt toch nog wel mee 2 mm voor een periode van 3 uur. Dat zal wel een enkel buitje zijn.
Positief blijven. het meeste valt ernaast.

mooie dag, alleen veel te veel wind voor mij om relaxt te kunnen vliegen. Ik heb het wel geprobeerd, maar bij de 2e accu ging de heli meer van boven naar beneden en dat kan ik nog niet opvangen. Het gevolgd dat ik bijna tot 2 keer toe ( spreekwoordelijk ) de heli bijna onder de grond neer zette, dan rustig op de grond.

Ook weer jammer van de 2 vliegtuigen die niet goed terecht zijn gekomen. Dat was weer balen!

Misschien morgen nog een kans om wel lekker te vliegen ( als het weer een beetje is en ik het haal ). Ik wens jullie, vanuit hier, alvast veel plezier morgen tijdens de opening van het vliegseizoen!

Laatst bewerkt:
ben vanwege de wind lekker met de honden naar de bossen geweest:grin: en als het weer het morgen weer laat afweten zit ik lekker tussen de buien door weer met de dogies int bos:yes:ik ga lekker s avonds vliegen de komende tijd :mrgreen:

De gezelligheid van een club kent geen grenzen. Dus kom gewoon lekker meekletsen.
Er wordt weinig wind verwacht, met misschien hier en daar wat spatjes. Dus vliegen zal best lukken.
als we tenminste niet teveel hebben gegeten om nog los te komen.

Het was leuk zo even nog snel te komen. Ook het eten was goed en lekker. Ik ben het vergeten, maar dank aan de "catering" is dan wel op zijn plek.

En wat betreft het vliegen. Ik sta nog te trillen om zonder trainer te vliegen, maar het geeft ook een gevoel van vrijheid. En net nog maar eens een accu leeg "getutterd" in de tuin en dat ging steeds beter. Ook de opvang heeft nu meer aandacht en de rest gaat van zelf.

Haha inderdaad nog even gezellig, beter laat als nooit toch!

Ook van mijn kant hartelijk bedankt voor de broodjes :D

Verder heb ik ook nog goed nieuws! De motor van de twinjet is na een reanimatie van 3 dagen weer tot leven gekomen! Heb hem uit elkaar gehaald en HE-LE-MAAL schoongemaakt, en net even getest en hij doet het nog :D

Op naar een funjet ultra :p

Haha :p ja komt idd goed! Maar hopen dat ik mijn crashes nu voor dit jaar heb gehad :p
Heb er wel erg veel van geleerd, en vooral van de crash van de twinjet.

Volgende vliegtuigen worden nog beter gecontroleerd en goeie kwaliteit spullen erin... Komt bij mij geen rotzooi meer in XD

Back