the Wings Nistelrode , verzameltopic

Veel plezier daar. Lekker weer, en gezellig, dat zal dus best wel lukken.

Mijn onderdelen zijn besteld. Nu maar wachten.

En ondertussen de SJM180 weer opbouwen. Dat schiet al op.

Ja dat was een lekker dagje :D Heb ondanks ik niet kon vliegen toch nog nog even genoten van mn pipertje, als we er even een kleine geluidsdemonstratie mee gaven XD

Heb zin in volgend weekend, dan ga ik maar weer eens een keer met de taxi omhoog :D

Goed bedoeld hoor.
Ik heb wel tijd voor een klein projectje. Breng een keer die resten van jouw Walkera mee. Dan kijk ik of ik er nog iets van kan maken. Leuke trainingsheli voor nieuwelingen. Als je dat in de lucht kunt houden kun je dat met bijna alle heli's.
De komende paar weken heb ik het nog behoorlijk druk met de verbouwing. Dus ben ik wat minder op het veld. In de avonden kan ik dan mooi wat knutselen.

Vraagje aan iedereen: ik heb een servo: Robbe FS61 high speed voor de tail van de miniheli.
Nu is daarvan de behuizing beschadigd. Wie heeft er nog iets dergelijks liggen?

Even een klein vraagje. steeds als ik schakel van normaal naar idle is er niks aan de hand. De heli krijgt alleen meer rotor snelheid. Nu schakel ik van idle terug naar normaal en dan gaat het niet echt lekker. De heli geeft een "hupje" en lag gisteren zelfs bijna op zijn kant. Nu ben ik bezig geweest met de pitch curve aan te passen, alleen welke positie kan ik het beste gelijk zetten in pitchwaarde. Is dit positie 2 of 3, of alle bij. daarbij welke waarde kan ik dan het beste overnemen. Die van Normal of idle.

Laatst bewerkt:
beste kun je je throttle curve en pitch curve gelijk zetten met je hoover stand.
Als je dat niet fijn vind, zeg ik: land met idle mode en trek dan de throttle hold om :p

Met mijn walkera gebruikte ik helemaal geen normal mode meer :p

land met idle mode en trek dan de throttle hold om :p

Ja dat is ook een optie. Slim die had ik nog niet zelf bedacht, maar wel kunnen bedenken. Thks.
icon14.gif

Back