the Wings Nistelrode , verzameltopic

Een parachute zou niet al te handig zijn met al die bomen die blijven daar zo mooi in hangen dan is alles naar beneden krijgen helemaal een onmogelijkheid.

groetjes Johan

En lukt het nu niet , om niet te crashen, dan heb je gewoon even pech. A-fijn volgens mij is er ooit tegen mij gezegd "een hobby mag geld kosten."

En wil je echt niet meer crashen dan kun je beter een vitrine kast meenemen, midden op het veld zetten, en hem daar inzetten, in de hoop dat de glazen planken hem houden, want anders gaat hij nog.:p

Ook heb ik ooit ergens gelezen dat je er ook niet dommer van kunt worden, alleen slimmer.:yes:
Heb er wel erg veel van geleerd, en vooral van de crash .....................

Conclusie: Dus ieder nadeel heeft ook zijn voordeel en ieder voordeel zijn nadeel.

accu's en stekkers zijn binnen. ( met dank aan mijn vrouw:p, voor degene die het verhaal kennen) Jippie. Nu nog even stekkertjes vervangen en dan heb ik gelukkig meer vliegplezier en ben ik nu na 3 accus niet uitgevlogen. Ik hoop alleen dat er 5 ook genoeg zijn voor 1 vliegmiddag, maar ik denk het wel hoor. Anders........ volgens mij is het truckje nog wel eens te herhalen :yes:op bijvoorbeeld de LAPTOP. Hi Hi HI:D

5 accu's is meestal wel zat voor een middagje. 5 x vliegen plus ouweh**ren en de tijd is om.
Je kunt anders ook een lader meenemen, en vanaf je auto-accu laden. Of vanaf jouw electrische mobiel. denk dat het daarvan ook wel gaat. Je begint met de accu's die je snel kunt laden. Als die leeg zijn hang je ze meteen aan de lader. tegen de tijd dat je de rest leeg hebt is de eerste allang weer vol.

heren, een mededeling...

Ik heb ook zojuist mijn walkera verkocht...

Heb nu te weinig vliegtuigen en aangezien dat mijn prioriteit is heeft de walkera plaats moeten maken voor de investering van een nieuwe kist.

Volgend jaar komt er wel weer een heli bij, maar wil dan voor een wat grotere (trex 600 of raptor o.i.d.)

Maar vanaf mei ga ik weer vollop vliegen, en deze maand een aantal meetings af :p

Ik had graag willen komen, maar had, net als zaterdag, even andere verplichtingen waardoor ik niet kon en kan komen. Helaas ik maak mijn vlieguurtjes wel doorde week.:)

Wegens een verbouwing zat het er even niet in. Zal nog wel langer duren.
Heb nog wel naar de lucht gekeken. Met enige weemoed.
Er komen natuurlijk nog mooie avonden genoeg.

Zaterdagmiddag zit er voor mij niet in. Verjaardag, in Hoofddorp.
Heb wel de hele ochtend de tijd.
Zijn er nog anderen die alleen in de ochtend kunnen? Met een ochtend ploegje het veld vast oopknappen? Of het huidige hek slopen?

ziet er naar uit dat ik zaterdag ook geen tijd heb wegens andere verplichtingen helaas:sad: ik krijg n stel logetjes:yes: en die kunnen niet alleen gelaten kunnen worden:nooo:

Ik kom wel maar ben misschien wat later dan 13:00 uur.
Ik zal spullen meenemen om de windzak te bevestigen.
Ik hoop dat er na afloop nog wat gevlogen kan worden, mijn Pulse is bijna vliegklaar.

er is een mailtje rond gestuurd door Gerard. Ik zal proberen om een kopietje als PB tje te verzenden. Helaas zoals ik al eerder zei ben ik er zaterdag niet bij en misschien zondag ook niet, of heeeeeel laat.

Laatst bewerkt:
Back