Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je bent niet de enige hoor Hans, want om de reden die je beschrijft plaats ik dit bericht. Dus ik denk er zeker nog even over na, ben nu toch even bezig met wat anders. Het is natuurlijk ook wel zo dat deze bankjes in de hut komen te staan, waarna het niet meer zo zal opvallen zoals het nu te zien is als de opbouw gereed is. En misschien krijg ik nog wat andere reacties.Tja Piet... Ik vermoed dat ik dan de enige bent die je rode kussens wat in het oog vindt springen. k
Ik ben hier helemaal mee eens, maar nogmaals Piet dit is strikt persoonlijk, dus gewoon doen wat je zelf het mooiste vind, dat van die Kapitein heeymaar persoonlijk vind ik rood en wel de historische kleur kraplak mooier.
Na een tijdje uit beeld te zijn geweest, tot nu toe een prachtig gebouwd schip, maar persoonlijk vind ik rood en wel de historische kleur kraplak mooier. maar ik heb niets te vertellen.
U heeft wel degelijk iets te vertellen, Uw mening na gevraagd advies is voor mij net zo belangrijk als de mening van ieder ander. Dus bedankt voor het delen.Na een tijdje uit beeld te zijn geweest, tot nu toe een prachtig gebouwd schip, maar persoonlijk vind ik rood en wel de historische kleur kraplak mooier. maar ik heb niets te vertellen.
Uiteraard ken ik dat model ook, en ik heb de ontwikkeling ervan ook (zijdelings) gevolgd. Dit is ook een mooi model geworden.
Er zijn wel een aantal punten op dit model die ik anders gedaan zou hebben, en ook anders gedaan heb.![]()
Ik begrijp je dilemma Hans, maar of ik het nog ga veranderen is nog maar de vraag. De ramen van de hut zijn enigszins mat, dus naar binnen kijken is maar mondjesmaat, misschien dat ik ze toch nog rood ga maken, maar of het zin heeft...? Alhoewel het dak er straks los op komt te liggen (is in ieder geval een optie) zodat je de binnenkant kan bekijken door het dakje op te tillen. Ik denk er nog even over na.Netjes hoor Piet. Ik ben nog niet helemaal overtuigd over de kleur van je grijze pluche....ik hoop dat je mijn commentaar hierin kan hebben maar persoonlijk zie ik er door deze grijze vilt er nu geen zitbanken meer in. Dit hele statenjacht staat prachtig gecombineerd in de door jou toegepaste groene kleuren. Heel eigenzinnig maar prachtig. Maar die kussens he...![]()