Vandaag weer lekker aan het knutselen geweest,
De jaagmonden zijn geplaatst, met een aantal kroontjes, en dat paste allemaal precies.
Toen ik de meisjes van plezier erop plakte, heb ik hun positie bepaald met een schuifmaat in de aanslag, en nu was ik blij dat ik dat zo gedaan heb.
Veel ruimte is er absoluut niet over.
Ook de verschansing van het bovendek heeft wat versiering gekregen, en de foto is weer genadeloos.
Ik zie nu dat een van de franse lelies iets uit het lood staat. Met het blote oog maar amper te zien, dus ik sloop hem niet meer, want dan maak ik veel te veel kapot.
Ook de beide zijkanten hebben de nodige versieringen gekregen, de versieringen die ik eerder liet zien, en ter hoogte van het dek zitten de eerste foto-etch delen.
Omdat ik toen toch met dat dunne spul bezig was, ook gelijk de etch-delen op de ronde kanonspoorten geplakt.
Ik baal wel wat trouwens, ik heb niet goed genoeg vooruit gekeken.
Agostini heeft mij deeltjes op het schip laten plakken in goudkleur, en ze zeggen nu, kleur die dingen ook nog eventjes.
Ik moet zeggen, als die deeltjes op een kartonnetje op de tafel liggen, dan is het al lastig genoeg, maar nu moet het op het schip.

De pijltjes wijzen de betreffende onderdelen aan.