Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik was er nog (al) wat over aan het nadenken, ik zal eerst eens uit proberen te vogelen hoe die broekings aan deze kanonnen te bevestigen
Zo'n 80% van de foto's zijn verdwenen uit het verslag van de Diana, doodzonde omdat het zeker één van mijn mooiste verslagen was. Ik heb een tijdje geleden een e-mail gestuurd naar de moderators, maar krijg zoals gewoonlijk weer geen reactie. Terug plaatsen van de foto's gaat niet omdat je ook je eigen posten later niet meer kunt bewerken. Het is jammer en zonde van dit verslag, maar ik weet verder ook niet wat ik er aan kan doen....?Je foto komt als geroepen Piet, dit herinner ik mij nog van je Diana, enkel de foto's ervan waren al verdwenen.
Ik heb ook foto's gezien van een broeking die door het paard geleid werd, of was dat een andere tijds periode??
http://www.modelbouwdekombuis.nl/website/index.php?Show=Search&KeyWord=touwPiet, helemaal niet erg dat je dit hier neerzet, ik beschouw dit ook als een waarschuwing voor mij.
Maar , inderdaad eeuwig zonde van je verslag van de Diana dat die foto's weg zijn..
Nog een vraag, als jij takelgaren koopt, waar doe je dit dan?? Ik kan namelijk niet heel veel vinden bij de diverse modelbouwwinkels
Als je een paar foto's van de doorsnede van de Victory zou willen plaatsen hier dan graag, even als naslagwerkje