Ik ben sinds gisteren middag weer thuis na twee spoed opnames in het ziekenhuis omdat het weer mis ging met het hart. Echter hoe Hopper aan die info komt is mij niet duidelijk, want ik ken de persoon zelfs niet...??
Zaterdag opgenomen met hart ritme storing, waarna ze zondag morgen het hart hebben gereset onder narcose met een stroomstoot, waarna ik weer naar huis mocht. De dag erna (maandag) ging het weer mis en ben ik voor de 3e keer met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Met nieuwe medicatie word nu geprobeerd om het één en ander onder controle te krijgen, hetgeen lijkt te lukken en ik gisteren dus weer naar huis mocht. Ik voel me echter alles behalve optimaal en heb last van de bijwerkingen van de medicijnen, dus of ik nog door kan gaan met de modelbouw is op het moment onzeker...
Na alle problemen met de rug, prostaat kanker en nu dit word het mij allemaal een beetje teveel. Ik heb echter al vaker in de put gezeten en ben er tot nu toe altijd weer uit geklommen, dus wie weet wat de toekomst brengt, maar op dit moment heb ik het even gehad en hoop op jullie begrip.