Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
echt niet ;)

on stock bij siggy's hobbyshop ;)

Bij hk wel ja :-)

kom maar op met die motor :p

zoooooo , net terug van het werk , veel te gezellig in spaarndam , het oude dorp , bezig een leuk pandje te skilderen , mooi weer , mooi dorpje met leuke kroegen , en een zeer goed restaurant , dus heerlijk wezen bikken met mijn collega , paar pinten erin , junkie helemaal in zijn sas ;)

kom ik thuis ligt er een mooi pakketje , ook mooi , als maris vanavond nou ook nog zin heeft is mijn dag compleet :cool: :mrgreen:

vntm

Joop, ga jij morgen naar de pub?
Indien ja: je kan met mij meerijden... ben op tijd thuis want vrijdag moet ik vroeg naar Duitserland :yes:
Indien nee: Ahhh, kom op nou man... doe eens gezellig :)

Wil jij de bocht voor me meenemen... helaas vanavond geen tijd om hem op te pikken. Ik kan niet weg, moeders de vrouw werkt.

Ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uitziet :banana:

Joop, ga jij morgen naar de pub?
Indien ja: je kan met mij meerijden... ben op tijd thuis want vrijdag moet ik vroeg naar Duitserland :yes:
Indien nee: Ahhh, kom op nou man... doe eens gezellig :)

Wil jij de bocht voor me meenemen... helaas vanavond geen tijd om hem op te pikken. Ik kan niet weg, moeders de vrouw werkt.

Ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uitziet :banana:

ja ja ga met je mee naar de pub, ik doe wel gezellig ik wil hem ook wel brengen hoor dan kan je hem meenemen naar bed en onder je hooftkussen leggen , slaap je lekkerder.:D:D:D

Zo, Mustang is verkocht, alsmede de Funcub. Eens zien wat er nog meer weg kan. Ruimt lekker op zo!

geeft weer ruimte om heel veel te kopen ;)

*dogfighter tot nitro king ombouwt :shock: :p*

hopelijk v\h weekend de maiden mits ik het op tijd af krijg , best een geknutsel .

geeft weer ruimte om heel veel te kopen ;)

*dogfighter tot nitro king ombouwt :shock: :p*

hopelijk v\h weekend de maiden mits ik het op tijd af krijg , best een geknutsel .

Mja, misschien nog een Raptor .50 kopen. Brandstof heli is ook wel leuk, of een Trex 700.. *kuch*

Nee, centjes blijven even in da pocket. Nog een ding verkopen (de Piper Pawnee) en dan gaat er wellicht wat nieuws komen weer.

Hoewel ik ook al 2 reakties gehad heb op de Tigermoth, mensen die er serieus in geinteresseerd waren. Misschien moet ik dat nog eens overwegen.....

Ik zit nu op een boot in amsterdam. We varen op het ij. Waylen speelt hier een stukje muziek. Straks de opening van de nieuwe Saturn vestiging Oosterdok. Erg gezelli allemaal..

Mja, misschien nog een Raptor .50 kopen. Brandstof heli is ook wel leuk, of een Trex 700.. *kuch*

Nee, centjes blijven even in da pocket. Nog een ding verkopen (de Piper Pawnee) en dan gaat er wellicht wat nieuws komen weer.

Hoewel ik ook al 2 reakties gehad heb op de Tigermoth, mensen die er serieus in geinteresseerd waren. Misschien moet ik dat nog eens overwegen.....

wat moet je nou ineens met tig heli's ?

ga eerst eens kijken met 1 heli of je het leuk vind , en ga ze dan pas verzamelen ;)

Waarom een antieke raptor?

Ik zit nu op een boot in amsterdam. We varen op het ij. Waylen speelt hier een stukje muziek. Straks de opening van de nieuwe Saturn vestiging Oosterdok. Erg gezelli allemaal..
Het is je dagje wel hè? En uh... Waar blijven de foto's van de 538 Limo Lunch? 8O :yes:

@ sleur

ben jij er morgen zo ja denk even aan de 12 volt voor de auto qwa kosten.
Ik wipt wel evenlangs. ;) Schade in totaal maar liefst 5 hele eypootjes. 8O :hammer:

Ondertussen aan project nummer 786289 begonnen. Het blijft lastig dat je niet je accu's knap kunt ontladen om ze eens lekker leeg te trekken zonder te vliegen. Ik had al een tijdje een bak dikke weerstanden liggen (mogelijk toch andere nog nodig maar dat zien we wel). Daarmee een enorme belasting maken om zo'n dikke 15A tot 30A uit een vette 6S te kunnen trekken en tegelijk lekker te meten. Wordt een goede kachel van 750W. 8O Om de boel een beetje te beveiligen is wat "slimme" elektronica nodig. Dus daarmee alvast begonnen. 8) Lastig stukje was de spanning per cel meten maar met een beperkt budget. Is wel gelukt maar enigzins ten koste van de meetnauwkeurigheid. Maar voor dit doel maakt 15mV afwijking niet echt uit. Als de boel stopt op 3,12V/cel of 2,97V/cel is nog niet dodelijk voor de accu (kan daar prima tegen, 2,75V/cel is de ondergrens!!!). Dus maximaal 6S meten en alvast een displaytje erbij geknutseld.

lipodischarger-first_test_voltage_divider.jpg

(afwijking tussen totaal van de cellen en de spanning linksonder komt door afrondingsfoutjes)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back