Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en jij had trek in patat met majo, vlammetje met rode saus, bitterballen met mosterd, frikandelen met majo en ketup +uien , en nog een brootje kroket met mosterd, enz, enz :D

ik had thuis voordat ik naar het veld ging al flink gegeten , snack's gingen hem niet meer worden ;)

Junkie, deze is voor jou, jou, jou, jou....

wissenjunkievoorjou.jpg

ben wel blij dat alles weer op voorraad is :p

of waren er alleen vlammetjes ?

ps; heeft iemand nog een 1450 kv buitenloper liggen ? ik flip dat ik niet meer kan dogfighten :(

Als je veel vermogen wilt hebben, zul je net als bij de pilonnenraggers een snelle motor met vertragingskast moeten nemen. Door de vertragingskast krijg je een veel grote koppel die makkelijker door een minder krachtige motor kan worden geleverd. Voordeel is dat je motor efficiënter wordt en je dus veel minder vermogen omzet in warmte (met uitroken van je motor of regelaar tot gevolg).

En je dus een grotere prop kunt gebruiken (groter in de zin van grotere spoed) en dus meer snelheid :yes:

Als je veel vermogen wilt hebben, zul je net als bij de pilonnenraggers een snelle motor met vertragingskast moeten nemen. Door de vertragingskast krijg je een veel grote koppel die makkelijker door een minder krachtige motor kan worden geleverd. Voordeel is dat je motor efficiënter wordt en je dus veel minder vermogen omzet in warmte (met uitroken van je motor of regelaar tot gevolg).

Dat weet ik stiekem ook wel , even in verdiepen en uitzoeken.
Maar de dogfighter 3s vliegen is ook prima en dan blijft het wel heel

ik was net ff bij Modelbouw Bloemendaal en zag de berg kisten uit de voorraad van Rob. heb zelf een EZ2 voor 59 meegenomen, maar zag nog een dogfighter liggen voor 159, iets voor jou junkie ?

ik was net ff bij Modelbouw Bloemendaal en zag de berg kisten uit de voorraad van Rob. heb zelf een EZ2 voor 59 meegenomen, maar zag nog een dogfighter liggen voor 159, iets voor jou junkie ?

Nee, ik heb nog een reserve liggen.
De huidige ga ik ombouwen naar nitro ,de nieuwe word electro maar dan met een degelijke setup.

@PH-ILS: Gorby heeft nog een Dominator voor een Baja over (althans, heb vernomen dat het toch iets teveel decibellen produceerde :? :lol:). Die moet je op de Biglift zetten. Powerrrrrrrrrrrrrrrrr........ :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back