Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Helaas pindakaas, dat wordt koffie met cake zaterdag. Zulke dingen zijn nooit grappig maar wel beter zo zonder lange lijdensweg. :cry:

Dus vanavond maar met mijn lampionnetje de deuren langs. Kijken of er nog ergens bier te scoren valt. :celebrate:

Momenteel in België , een hele grote 3 blads composiet prop bouwen :cool:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nacelle weegt 69 ton zonder de rotor en bladen. bladen zijn ruim 30 meter lang, hubhoogte is 100 meter.
Fundatie is een blok beton van 500 kuub. ( is ca 1250 ton)

We bouwen er 6. In 4,5 week overigens

Edit: net even exact nagekeken. De bladen zijn ruim 45 meter lang.... Rotordiameter is 100 meter.
Output nominaal is 2000 kw

Die foto had echt niet gehoeven man ;)

Maar het verbaasd mij dat er op zo'n kolossaal ding maar 2KW uitkomt.

Edit: Oeps, verkeerd gelezen :) 2000 Kw.

Helaas pindakaas, dat wordt koffie met cake zaterdag. Zulke dingen zijn nooit grappig maar wel beter zo zonder lange lijdensweg. :cry:
Onwerkelijk idee; dat je zelf weet wanneer je begraven of gecremeerd gaat worden. Wel een heeel goede zaak dat je hier over zelf kunt beschikken!

Dus vanavond maar met mijn lampionnetje de deuren langs. Kijken of er nog ergens bier te scoren valt. :celebrate:
Dat kennen ze hier gelukkig niet, dus alle pepernoten en bier zijn gewoon voor mij.

Erwin Lokhorst zei:
Dat kennen ze hier gelukkig niet, dus alle pepernoten en bier zijn gewoon voor mij.
Zie ik hier een uitdaging voor volgend jaar? Komen we met verlichte vliegtuigjes langs om een biertje te bietsen. :yes: Zonder het zingen dan, dat is wel zo verantwoord. :rolling: ;)

Zie ik hier een uitdaging voor volgend jaar? Komen we met verlichte vliegtuigjes langs om een biertje te bietsen. :yes: Zonder het zingen dan, dat is wel zo verantwoord. :rolling: ;)

Ik geloof dat onze muzikale interesses best wel verschillen, dus dat zingen wordt zeker niet gewaardeerd.
Het niet zingen wordt dan weer wel gewaardeerd.

Verder helemaal goed.
Autootjes en vliegendtuig kunnen zich hier, voor of achter de deur, helemaal uitleven.
Mits voorbereid op ruige ondergrond (grote of juist geen wielen) ;)

Back