Sleurhutje
Forum veteraan
Ik zie de prop niet happen, staat gewoon stil. Aan/uit zit aan de zijkant. :?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die staan overigens meestal op zee en bij mijn weten is Vestas bezig een 7M machine te bouwenZe gaan tot 6,1 megawatt en 152 m rotordiameter. Ergo: dit is een kleintje![]()
Onwerkelijk idee; dat je zelf weet wanneer je begraven of gecremeerd gaat worden. Wel een heeel goede zaak dat je hier over zelf kunt beschikken!Helaas pindakaas, dat wordt koffie met cake zaterdag. Zulke dingen zijn nooit grappig maar wel beter zo zonder lange lijdensweg. :cry:
Dat kennen ze hier gelukkig niet, dus alle pepernoten en bier zijn gewoon voor mij.Dus vanavond maar met mijn lampionnetje de deuren langs. Kijken of er nog ergens bier te scoren valt. :celebrate:
Zie ik hier een uitdaging voor volgend jaar? Komen we met verlichte vliegtuigjes langs om een biertje te bietsen.Erwin Lokhorst zei:Dat kennen ze hier gelukkig niet, dus alle pepernoten en bier zijn gewoon voor mij.
Zie ik hier een uitdaging voor volgend jaar? Komen we met verlichte vliegtuigjes langs om een biertje te bietsen.Zonder het zingen dan, dat is wel zo verantwoord. :rolling:
![]()