Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Zo even de hangar verplaatst van overal en nergens naar een plek.

Ruimt aardig op.

Dan pas realiseer je het pas hoeveel vliegtuigen je eigenlijk heb.
En dan nog zoveel vliegtuigen te vrezen en te bouwen.
Nu nog 4 te bouwen. Eerst maar eens richten op het indoor vliegen.
Been there, done that. En hetzelfde ooit ook met autootjes. ;) De oorspronkelijke forumbewoners doen daar al lang niet meer aan. :nooo: Die zijn al redelijk genezen. Dus er is nog hoop voor je Maikel. :teacher: :rolling:

Uhuh.... Ben ook aardig aan het ruimen geweest de laatste tijd. Toch nog best wat vliegers staan waar niet mee gevlogen wordt hoor. Maar des al niette min... ach wie hou ik voor de gek? Bezig een blackout mini h quad te bouwen nu om mee te gaan racen in het bos en parkeergarages :mrgreen:

Been there, done that. En hetzelfde ooit ook met autootjes. ;) De oorspronkelijke forumbewoners doen daar al lang niet meer aan. :nooo: Die zijn al redelijk genezen. Dus er is nog hoop voor je Maikel. :teacher: :rolling:

de hobbies sterven langzaam af net als wijzelf ;)

dus er is geen hoop meer , de vlieghobby word ook steeds minder ,op een stuiptrekje na hier en daar .

het gezinsleven en relaxen bevalt mij prima ;)

En mijn sofa na een harde werkdag ook :D

..En mijn sofa na een harde werkdag ook :D

8295_6.jpg

Herkenbaar de afgelopen twee weken ;)
De hechtingen er gelukkig uit. Zou zelf oplossend moeten zijn maar volgens mij hadden ze vislijn gebruikt.
Helaas wel ontsteking dus aan de antibiotica :(
Hopelijk snel vanaf. Die bank ook wel gezien ;)

De beste remedie om nierstenen te voorkomen is veel bier drinken. :teacher:

Azijn kan ook, maar niet zo leuk en zeker niet zo lekker.

Erwin.. Ik heb een holiday gevonden.

Joepie :banana:
Morgen wordt lastig, na noeste arbeid eerst nog naar Almere voor voorbereidende noeste arbeid.
Maar woensdag kan ik best even bij hoevelaken linksaf gaan.
tU6jYV-lAUI[/media] Ribbens

Doe nog wel even je adres PBen, want dat ga ik uit het hoofd niet meer weten te vinden. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back