Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

moet wel zeggen , sinds de nieuwe coen , geen file meer , dat valt echt op , vroeger stond je bij de rotonde Zaandam al vast richting coen .

dus ben er wel blij mee :D

Mogguh .. 4 uurtjes geslapen en zo op vergaardag visitie. :(
Kofie kraan staat open, merk toch wel dat ik geen 20 meer ben na een nachtje doorhalen pfff
a4e4f6711e91ac071f2f2ad3227fd1dd.jpg

Sterkte sleur

Tsja, blijft een bizar idee. Vandaag koffie met hem drinken, de groeten doen en van de week ter aarde bestellen. :? Kun je beter spontaan en zonder medeweten er aan onderdoor gaan. :yes: Voor allemaal zo onwerkelijk op deze manier...

Ja, ik ken het..... Maar wees blij dat het kan op deze manier. In andere landen laten ze je gewoon weg teren.

sterke sleur , raar idee idd , ging het zelfde met mijn pa , maar is beter dan wegteren .

ik had vandaag wel erg veel toeschouwers , hele hondenclub op het strand , na de vliegshow de hele groep om me heen met tigtal vragen :)

daarna de mite maar aan de grond gehouden en afgepilst in de biertent , heerlijk dagje zo .

Iemand hier interesse in een Zenmuse H3 2D gimbal? Ik ga mijn hexacopter slopen en hou dan onderdelen over waaronder de gimbal.

Hoef er niet de hoofd prijs voor te hebben

Sleur, veel sterkte man.

Weer even verder geknutseld.

e307fe02234681e021dc9437c9b8cce5.jpg

Alleen nog de regelaar en motor monteren.

Gewicht zal rond de 175 gram uitkomen.
Niet echt een lichtgewicht maar goed genoeg hoop ik.

Truste

Morgen controle na operatie galstenen. Hopelijk de hechtingen eruit en wat meer bewegingsvrijheid...

Wel mooi de tijd om wat aan achterstallig modelbouw te doen ;)

Tamiya heeft wel heel weinig verf in een spuitbusje. Precies genoeg voor een lexan body :rolleyes:

Nu nog op jacht naar 2mm schroefdraad voor de xtra.

Ja en een grote onder de navel waar ze die zwerfkeien uit hebben getrokken.
25 in totaal...
Die hechtingen trekken als een idioot en buik bont en blauw.
Niks van gemerkt toen ik onder narcose was.

Maar dat komt wel weer goed.

Zo even de hangar verplaatst van overal en nergens naar een plek.

8fca47e9a1af8f6e20e4d4af2e897f3b.jpg

Ruimt aardig op.

Dan pas realiseer je het pas hoeveel vliegtuigen je eigenlijk heb.
En dan nog zoveel vliegtuigen te vrezen en te bouwen.
Nu nog 4 te bouwen. Eerst maar eens richten op het indoor vliegen.

Back