Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Mocht iemand hier interesse hebben in een Hexacopter, neem dan gerust een kijkje alhier:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Uiteraard geld ook hier, speciaal prijsje voor ACH leden (maar geen honderden euro's minder haha) :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede morgen lieverds :) straks lekker even heli vliegen met Kris, tito, en Arjan. :) IK hoop dat het weer het toe laat athans.

Mogguh mannen. Wat een prutzooi buiten. Lekker thuis onder de deken in m'n nest rotten. Dag 4 met griep. Haaatsjieee

Pfff, lekkage verholpen maar nu nog de gevolgen in kamer zoonlief. Waterbed eruit, kast eruit, laminaat eruit. Dan met een bouwdroger aan de gang, duurt een week of 2 voor het echt goed droog is. Dan muur herstellen en weer netjes in de verf kliederen.

Verzekering vergoed vrijwel alles maar ik wil het niet laten doen door gasten die meer slopen dan ze maken. Ik kan het zelf ook en blijven mijn spullen ook netjes.

Er zijn leukere klusjes te bedenken :(

Zelf herstellen wordt ook gewoon vergoed, inclusief uurtarief dacht ik?

Wel mooi klote Burp dit soort grappen :cry:

Ziezo, onderdeeltjes zijn inmiddels binnen, het wachten is nog op het frame :yes:

image.php

Nog even geduld tonen en dan straks (als de kleine er is, yeah right!), lekker aan de bouw beginnen van de ZMR250 (Blackout mini h clone)

Back