Ik heb mijn OS46 still genoeg gekregen en de ervaringen/tips vastgelegd in dit draadje. Daar zitten meerdere bruikbare tips in van collega's modelvliegers. Ter inspiratie: https://www.modelbouwforum.nl/threads/os46-stiller-maken-tot-78db.258476/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ga ik zeker volgen, ik twijvel nog tussen een curare of een Blue Angel, de lijnen van de Blue Angel zijn net even wat mooier dus dat word in April een bouwdoosje bestellenIk krijg komende week een bouwdoos van de Blue Angel 60 binnen.
Volledig houtbouw en exact zoals Kato hem bedacht heeft.
Het is een voorserie, de officiele leverdatum word begin april, prijs rond de 250 Euro.
Bij Ratzo modellbau.
Hij word voor electro.
Maar ik open dan wel een apart draadje.
Bekijk bijlage 425996
GJ
Laat die Kato maar toe. Veuls te veel waard geworden. Verzamelwaar... oud hout...
Een Rembrandt zal het niet worden, Ming vaas? Wel 'Kato' of MK...
Graupner nieuw in doos... 30 jaar oud... het balsahout verstoft...
Jaja... RC1... Die Mach One... maar nog zoveel te bouwen wat eerst moet... 3 jaar Kaos bouwen... ook nog eens ex-ARF...
Retracts maak je pas op het model. Ook al zijn ze zo goedkoop dat het tot negatieve spaarrente lijdt... Haha
Toch een klein beetje nuanceren, een Hanno Special kostte 675 gulden in 1990 Mijn Longstroke Webra was in 1983 425 gulden zonder uitlaat.Zelfde met de Hanno Special motor, denk dat je die kocht voor 250 gulden.
Ze vragen er nu 600 euro voor, en mensen betalen dat ook nog.
dat is waar, is maar net wat een liefhebber er voor over heeft, ben eigenlijk best wel benieuwd wat ie zal doen op e-bayHet is altijd.. wat een gek er voor geeft.
Ik heb vroeger Marklin treinen gehad.
Er kwam ooit eens een man die treinen verzamelde en die had exact de locomotief die ik als kind gehad had.
Bleek dat ding 1200 gulden waard te zijn.
Ik heb hem voor mijn kerstrapport gekregen, denk hooguit 100 gulden.
Zelfde met de Hanno Special motor, denk dat je die kocht voor 250 gulden.
Ze vragen er nu 600 euro voor, en mensen betalen dat ook nog.
GJ
Er is er nog 1 nieuwe te koop voor een 11-9 of 12- 8 propellerEen Aurora zal voor Ratzo modellbau niet interessant zijn. De Aurora is voor een motor met achteruitlaat, die zijn nauwelijks meer verkrijgbaar. Als je er een vind zijn het meestal hoogtoerende motoren waarmee je op geen enkel veld meer welkom bent.
Toch een klein beetje nuanceren, een Hanno Special kostte 675 gulden in 1990 Mijn Longstroke Webra was in 1983 425 gulden zonder uitlaat.
Maar dat ze gezocht zijn weet ik, heb zelfs € 1200 voorbij zien komen.
Ik had er 2.
De YS 4 takten waren zo rond de 1200 gulden.Ik vond YS 4takten al prijzig.
een bouwpakketje bouw jij toch zo even in elkaar .. daar heb jij toch geen hulp bij nodig als ik jou zo hoor pratenLijken mij beplankte vleugels..
Als ik me kwaad maak, 1 dag werk.
Maar laat ik eerst maar eens de Blue Angel bouwen.
Ik zal wel je tips nodig hebben.. ik heb niet zo veel RC1 modellen gebouwd dus de kennis ontbreekt deels.
GJ