Mooi hoor, maar zou ie in het echt niet andersom gemonteerd worden..... zo loopt het water erin...
Robert
Hallo Robert,
Hoe bedoel je andersom gemonteerd, zo loopt er water in ???
Of bedoel je misschien dat het U profiel naar buiten moet zitten ???
Tja, bij de meeste triangels zit het U profiel naar buiten !!!
Maar Robert, ik heb de triangel nagebouwd naar het model 1:1
Dit is een Burg aanhangwagen en die hadden allemaal het U profiel naar binnen staan, dus vandaar hier ook het profiel naar binnenstaat.
En als er water inloopt, dan loopt dat er ook weer uit, want in de onderste schetsplaat zit een gaatje geboord, waardoor het water weer naar buiten kan lopen !!!
Ja, ja Robert, er is echt wel over nagedacht hoor door Burg, maar ook door mij hoor, ook bij mij zit er een gaatje in de onderste schetsplaat !!
Maar doordat de triangel door het veerssysteem omhoog staat, loopt er niet zo gauw water in de triangel.
Ik zal er morgen wel even een foto van maken met het waterafvoergaatje, tenminste als jij dat persé wilt zien !
Maar ook bij het U profiel naar buiten, krijg je bij het trekoog door de schetsplaten een holle ruimte, waar water in kan lopen, dus dat maakt niets uit of het U profiel naar binnen of buiten staat !!!
Of bedoel je het veersysteem ???
Ook dit is nagemaakt naar het origineel en aan de onderkant is de pijp waar de veer in zit is open, dus ook hier blijft geen water in staan !!!
Hopelijk is jou vraag door mij beantwoord.