Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je generaliserende gedrag, alsmede het gedrag van Ed waarin hij altijd probeert de ander onderuit te halen met misleidende feiten of halve waarheden is hetgeen waar ik moeite mee heb.
Ed,
De store waar jij op doelt is een internationale, en dus geen specifiek Nederlandse, store. Ik heb daar idd niet PER LAND iets over wetgeving staan.
Een halve waarheid is DEELS waar Ed. Van liegen is dan ook geen sprake.
Wat een gelul zeg...
gaat doen etc....
Gelul.
Kortom,
Zoals ik al zei: GELUL
Dat is dus onjuist en daarmee GELUL zoals ik nu al diverse malen herhaald heb.
Gelul Ed.
Mijn nl shop os ...
Gelul Ed. Wat wil...
...Er wordt over regelgeving gesproken op 1 van die sites...
Ed, de store waar jij op doelt is een internationale, en dus geen specifiek Nederlandse, store. Ik heb daar idd niet PER LAND iets over wetgeving staan.
Op mijn Nederlandse store heb ik wel eea staan. Nog sterker, die is er specifiek voor bedoelt![]()
Is denk ik de ver van mijn bed show voor Youtube, niet te doen per land. En dan zouden ze ook veel 1:1 auto- en motor-filmpes moet verwijderen. Bovendien, via het commentaar dat zo iemand krijgt, verspreid je alsnog kennis en inzicht. Ik zou zulke filmpjes daarom niet rapporteren.Ter info: YouTube biedt ook de mogelijkheid om video's te "rapporteren" omwille van hun inhoud, wat in flagrante gevallen uiteindelijk tot verwijderen van de video of de account kan leiden. Geen idee echter hoe YouTube zal/zou reageren op "flagrante inbreuken op wetgeving op gebruik van drones in NL" zoals in dit geval. Ik doe alvast mijn duit in het (rapporterings-) zakje.
En er is niets misgegaan, dus kun je er van uit gaan dat hij weet waar hij mee bezig is, dus is het veilig! (waarschijnlijk is hij een ingenieur)
Sarcasme en ironie zijn riskante stijlfiguren Ad/Micropuller![]()
Sarcasme en ironie zijn riskante stijlfiguren Ad
En de titel is:Nu lul ik weer. Het is wel goed.
Ik ben even bij Aldert, hij levert mij geregeld wat spulletjes. Hij heeft een leuk voorbeeld uit de praktijk.
De drone waarmee dit is gefilmd heeft hij aan gewerkt. Bij 1 minuut begint het tenenkrommend.
Op Zondag wordt hij gebeld. Ze hadden schade. Ze vlogen onder een groot gebouw dat op palen boven het water staat. De drone begon vreemd te doen dat lag natuurlijk aan de drone en met geluk crashte hij niet in het water maar net op de kant. Of hij hem even repareren kon maar wel gelijk.
Aldert repareert de drone. Nieuwe propellers nieuwe buis en wat bedrading. Hij spreekt ze ook aan op hun filmpje en benadrukt om absoluut niet meer boven mensen te gaan vliegen. Dat zouden ze niet meer doen, ze waren wel geschrokken van de crash.
Direct na de reparatie rijden ze door naar Apeldoorn om dit filmpje te maken.
Hij heeft ze nooit weer gezien.
Resume. Niemand waarschuwt kopers. Als je het wel doet kost het je handel.