Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie dat Tmobile masten gaat inspecteren met drones. vraag mij af hoe ze dat geregeld hebben.. vandaag is de eerste test vlucht met een Altura
https://www.laurensvanduijn.nl/wordpress/t-mobile-uses-drones-for-antenna-inspections/
Stoort die zendmast niet heel erg op een quadcopter?
Vraag ik mij ook af van volgens mij zijn er nog geen zenith's door de keuring gekomen?
Verkopende partij ziet allen geld. Die gaan NOOIT informeren. Dat heeft het verleden al bewezen.
Een phantom maakt geen domme gebruiker maar een domme gebruiker neemt wel een phantom. Je weet best dat ik bedoel Burp. Ga niet de boel verdraaien omdat je wilt winnen![]()
Je hebt zelf verkondigd op dit forum. De marge op dji is zo klein dat je niet voldoende kan informeren.
Zal wel moeten anders mogen ze niet vandaag test vluchten maken..:vamp:
Is wel lachen met de Phantom.
Het blijft een verbazingwekkend concept, daar kun je niet tegen bouwen:
Ik kreeg vrijdag een verzoek om woensdag foto/video materiaal te schieten.
Zondag de P2 besteld, dinsdagochtend binnen, accu opgeladen, props erop, calibreren en testvlucht zonder gimbal.
Opladen van de accu duurde het langste, anders ben je binnen 15 minuten airborne.
Dinsdagmiddag gimbal eronder, IOSD - FPV - BTU erin, Naza mode geactiveerd, software updaten, instellen, calibreren en 2 uur later de testvlucht.
Vanochtend opnamen gedaan op aanwijzingen van de crew, en vanmiddag alles afgeleverd aan de editor.
Nu is het niet nieuw voor mij, maar zelfs een leek kan binnen een paar dagen de lucht in.
Nabouwen gaat mij niet lukken, zou me niet verbazen als er straks een gekeurde versie van komt als RTF.
Ik zie nu inmiddels ook de serieuze concurrenten opdagen, vandaar de prijsverlaging vermoed ik. Of er komt iets nieuws aan van DJI.
Niet slim om dat op dit forum te plaatsen.......
Illegaal
Regelgeving commerciële vluchten RPAS (luchtfotografie en -video) ??? - Modelbouwforum.nl
Oh? Misschien vloog ik wel op onze vliegclub waar ik lid van ben, en was ik een informatieve website over multicopter techniek aan het maken, met bouwverslagen, instellingen, uitleg gains etc.
"Multicopters voor dummies.nl".
Mag dat ook al niet?
Waarom denk je dat ik verwijs naar een keuring?
Vele threads kennen dit soort standaard kreten al, is in het verleden genoeg over te doen geweest.
Hebben we al andere draadjes voor, dat houd het forum overzichtelijk en gezelliger.
Back on topic: Mijn wens: een (hexa)copter voor luchtopnamen en FPV. Veel vragen, advies gevraagd
niet generaliseren aub, er zijn wel degelijk shops waar elke klant de uitleg krijgen wat er volgens de regels wel en niet mag. wat de klant er vervolgens mee doet is een 2de![]()
dat de marges klein zijn is geen excuus voor geen info, er zijn bedrijven waar je overal aandacht en tijd bij krijgt, zowel bij de aanschaf van een complete s1000 als bij de aanschaf van een phantom![]()
dussss...., iemand die daar in de buurt woont en ter plaatste kan gaan om ze uit de lucht te (laten) halen? geen notam en in de CTR, dus geen legale vlucht....
word hier zo moe van... dat zelfs bedrijven als NOS dit blijven doen...