Waar staat beschreven dat het toegestaan is om te vliegen met een drone anders dan op een modelvliegveld ? ?
Ik zou zeggen... kijk even bij de startpost van dit topic.... daar vindt je alle linkjes die je nodig hebt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar staat beschreven dat het toegestaan is om te vliegen met een drone anders dan op een modelvliegveld ? ?
Een aantal mede forumleden hebben je ook al hints gegeven waar je het een en ander kunt vinden. Waarvoor dank.Waar staat beschreven dat het toegestaan is om te vliegen met een drone anders dan op een modelvliegveld ? ?
Even een citaat:toevallig zit mijn club in de aanvliegzone van zestienhoven (net aan de rand), en wij hebben een plafond van 575 voet. soms met slecht zicht willen ze dat wel eens verlagen, maar meestal niet.
Naast euroUSC kan je nu ook kiezen voor NLR
Goede zaak dat er nu ook een NL partij in deze markt komt.
Het is voor velen te hopen dat NLR dit ook in gewoon Nederlands gaat verzorgen. Voor nationaal opererende bedrijven geeft het alles in het Engels moeten doen geen enkele meerwaarde, eerder het tegendeel. Voor communicatie met (potentiële) afnemers is het wel zo prettig om geen gebruik van Engels vakjargon te maken.
Groet,
Ad Bakker
Denk dat het niet heel lang duurt dat er nog een partij is... Er zijn volgens mij zelfs al trainingen gegeven in december en ze zijn goedgekeurd door ILenT. Daarnaast heb ik door de opzet van de training nu al een hogere pet er van op dat EuroUSC. Daarnaast ook nog eens mensen met verstand van zaken en de nodige ervaring..
Zie: Planning januari- 2014 RPQ-s/GS/14/001NL | Unmanned Aviation Solutions B.V.
Ik denk dat bij alle trainingen de voertaal Engels blijft omdat er door een Engels bedrijf toezicht op de kwaliteit van de trainingen wordt gehouden. Ook goede zaak lijkt me overigens...
Ook goede zaak lijkt me overigens...
Ik ben ook benieuwd wat de prijzen worden.