Alle puzzelstukken vallen stilaan in mekaar.
Servo's in de vleugels geïmplementeerd.
Bij het afstellen heb ik wat onderzoek moeten doen.
Normaal vlieg ik met een MC 12 van Graupner.
Dit vliegtuig zal bestuurd worden door een MX 12 35mhz.
De functie modussen verschllen wat met mijn vorige MC zenders.
Daarom heb ik mijn hersens wat moeten pijnigen bij het afstellen van de rolroeren.
De rolroeren worden aangestuurd door nieuwe Hitec 225 MG servo's.
De Flaps worden door standaardservo's nieuwe Futaba 3010 aangestuurd.
De aandachtige toeschouwer zal merken dat ik de roerhevels bij de Flaps iets korter afgevijld heb.
Bij deze laatste is de uitslag groter, vandaar.
Al mijn servo's zijn analoog.
Deze verbruiken minder dan digitale.
Bij deze volstaat een voeding van 4.8 volt (lees vier AA batterijtjes 1.2 V in serie)
Een beetje old school maar het heeft zijn diensten bewezen bij mijn Mucha standaard met dezelfde servo configuratie.
Met andere woorden, never change a winning team.