Ik moet eerlijk bekennen,ik kom net kijken, dus sorry voor mijn onnozele feedback...
Nu ben ik het spoor even bijster.... Ik dacht dat de airdiuno, onlosmakelijk verbonden was, met de wii gyro's ??? Dit is dus niet het geval ?? Er draait een andere soort software op de atmel processor in mijn quad 4.5 versie?? Of heb ik ook al arduino op mijn atmel staan ?
Ik heb idd de 28 poots atmel chip, los op een header. Met oog op de toekomst.
Ik ben van plan, om idd een programmer aan te schaffen, maar ook hier ben ik leek in. Maar de in en outputs zijn dus wel gelijk, en in kan deze firmware dus zo in de atmel stoppen, en deze direct in mijn boardje.
Ik bedoel de firmware is zo los te downloaden.... Dus je zou zeggen chip in de programmer, spul downloaden, uploaden in de atmel, atmel in kkuk bordje, en klaar is keesje. Zo doen ze dat ook in bovengenoemd topic, welke een smd variant heeft van het normale kkuk boardje. Daar vervangen ze ook gewoon de chip, en stoppen er een 168 in ipv de 48, en dat kan bij mijn bordje dus ng veel gemakkelijker, want de pinout van de 168 lijkt exact hetzelfde als de 48. Wat ook logische lijkt gezien deze meer memory heeft, dan de andere, das het wezenlijke verschil..