Psygho (Emil)
Forum veteraan
Yep.... En de voorgestelde andere props...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
8 euro bij mijn laatste bestelling daar.Heb je zo een beetje een idee wat de kosten zijn voor het verzenden van 8 prop's op .lipoly.de?
KAn hij niet mooi tegen de wind op boksen? Mss dat dit beter gaat met iets zwaardere motoren en snellere reactie van het toestel?Update: 09-01-2011:Heb net even buiten gevlogen,stond wel een kracht 2 tot 3,en vlagerig, eingelijk dus veel te veel van het goede om te leren..
Toch hele leuke hopjes kunnnen maken.... Sommigen waren wel 30 seconden!, voordat ik hem weer neerzette... Hij is zelfs al even boven de 3 meter hoog geweest onbedoeld. Was even flink schrikken, maar gewoon alngzaam het gas weer terug, en hij kwam 10 meter verder keurig zachtjes meer... PFFRT! gelukkig maar, ik zag hem al afgeschreven worden!
Hij wil nog wel echt 1 kant uit, dus ik denk dat ik nog wel moet trimmen, maar dat doe ik wel als het windstil is, want met deze wazige wind op een grasveldje tusen de rijtjes woningen,kan je er geen peil op trekken, wat nu precies welke kant op moet...
Wat ik wel gezien heb is dat hij zich wel heel netjes zelf stabiliseert met een windvlaag. Daar stond ik echt van te kijken.. Je hoort de motoren inene flink aantrekken, en de quad blijft redelijk netjes hangen, en drift enkel de kant op waar de wind heen gaat...... Wel schrikken, maar het blijft enkel bij een weg drifter..... Dus gas rustig naar benee, en 5meter verderop maar landen, en maar weer heenlopen....
Ik hoop dat het snel echt wind stil is, om echt te gaan oefenen, ik weet iig wel dat het met deze wind, voor mij teveel van het goede is...