Leuk dat ze dat voor jou besteld heeft, Peter. Ik zal zometeen mijn review met foto’s in mijn BN-verslag zetten, hoe ik de hoofd draad en het ‘bekleed draadje’ vast zet en gebruikt. Tijdens het ‘bekleden’ hang ik 2 knijpers aan het ‘bekleed draadje' om het op spanning te houden.De kerstcadeautjes vallen vroeg uit de boom dit jaar in huize Pingu, toen @P Voogt zijn serving machientje op het forum liet zien, zij ik tegen mijn Admiraal, leuk machientje om wat mee om te knoeien, en de douane was ook haar goedgezind, want 1,5 week na een stiekeme bestelling zij ze er komt straks een pakje voor je.
Gisteravond kreeg ik dit in de vingers, en dat moest natuurlijk stante pede in elkaar gezet worden.
Een half uur geleden heb ik het test touwtje ingespannen, en wat rond gefiedeld, en inderdaad leuk machientje om wat om te knoeien. Ik denk dat de Hermione wat extra touwwerk geserveerd krijgt.
Zo te zien een iets andere uitvoering als die van Peter, maar hij doet hetzelfde, ik moet alleen nog even uitvogelen hoe dat dunne touwtje netjes vastgezet moet worden, om te voorkomen dat het een knoeiboel wordt.
Bekijk bijlage 512659
Door het gewicht van de knijper gaat het draadje wel draaien. De toevoerdraad naar de knijper trek ik dan een beetje naar mij toe. Door de hoek van de draad draait de knijper niet meer. Met de andere hand draai ik de 'server'.
Gr. Peter
Laatst bewerkt: