Het was alweer een hele tijd geleden, maar ik hoef mijn avatar niet te veranderen in een kameleon, want ook in de warmte ga ik niks sneller meer, we zullen het dus met deze snelheid moeten doen.
Maar goed, er is wel iets gebeurt, in de eerste plaats zijn de scharniertjes van de weinige poortluiken geplaatst, de ophaal talies zaten er al op, maar dat lijkt nu zo:
Aan de achterkant is dat natuurlijk ook gebeurt, en daar is de zorgketting ook geplaatst.
Ook het naamplaatje heb ik erop gezet, daar ben ik niet heel erg wild van nu hij er eenmaal opzit, maar het zit te goed vast om er weer vanaf te halen..
Daarna ben ik bezig gegaan met de railings bij de kuil langs, dit heb ik gedaan aan de hand van foto's van de replica, en eerst heb ik er 1 gemaakt, en daarna de maat even gecontroleerd met een bemanningslid.
Hierna heb ik deze railing iets netter gemaakt, en een stuk net ( waar een stukje horrengaas al niet goed voor is ) er bij langs gemaakt, en de andere railings zitten er nu ook op.
Nu moet daar in de buurt straks nog de leuningtouwen van de buiten trap gemaakt worden, en dan de railingen aan de voor -en achterkant van de kuil nog "even "
Op de replica van de Hermione zitten op de boeg ook nog allerhande netten om valgevaar te beperken, maar die laat ik verder achterwege, omdat minder soms ook wel eens beter kan zijn.
Tot een volgende keer