B
boris279
Guest
Netjes opgelost, gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
Dit maakt net de plaatje mooi volledig!
in het echt stonden ze echt niet precies gelijk. we proberen te netjes te werken. bij de 7p van mij staan ze echt niet hetzelfde.Ik zou de insteeklopen monteren, en toen kwam ik erachter dat ze eigenlijk veel te ver uit de romp staken, dus ik heb al mijn geplaatste roerstokje er weer uit gerommeld, een stukje van de bevestiging afgehaald, en de roerstokjes weer vastgeplakt.
Bekijk bijlage 487038
Na terugplaatsing zitten de kanons er nu zo in
Bekijk bijlage 487039
Bekijk bijlage 487040
En nog even een foto van bovenaf gezien, Bekijk bijlage 487041
Het is te zien dat ze nog niet helemaal gelijk zitten, maar veel meer als 0,6 millimeter scheelt het niet meer, dus ik ben zo tevreden.
Ook heb ik besloten om de broekingstouwen er toch aan te zetten, er mist toch iets als ze er niet opkomen![]()
Dat ziet er beter uit Peter
Net vandag zeg iemand op SOS dat alle bouwdoos roosters uit schaal groot is en bene breekt de zeelui se voorland is!
Misschien kan je het metalen rooster de middelste roosters verwijderen
Ook hier word weer gewerkt,
zat ik ook aan het idee te denken om ze in de metalen rand te leggen
Heinrich, mijn vriend, dat klopt ook bij een hoop bouwdozen, van mij mag je deze foto's aan hem laten zien hoor, ik wil ze zelf ook wel even plaatsen in je verslag van de Willem Barents??
Het was het proberen waard denk ik. Dus het wordt hout, is eigenlijk toch ook wel mooier.Werken is een heel groot woord voor mijn knutselwerkjes Koos hoor
Die roostertjes had ik met een figuurzaag vrij vlot uit de metalen rand Ton, maar om het houten roostertje daarin te leggen, dat leek helemaal nergens op.
De verhouding waren volledig zoek toen ik dat probeerde![]()
Als je een paar dagen geduld hebt ton, dan krijg je een paar fotootjes.Ik zie er graag nog wel een fotootje van, maar dat komt vast wel.