Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou, dit:Hoi Brutus, wat wil je weten..
ÉN... wanneer de maiden gaat plaatsvinden natuurlijk... Wil ik bij zijn... als dat kan, mag en mogelijk is.mijn Ogar met dik profiel is voor 95 % vliegklaar..
Ja hoor... zo zat het ook, en zo doe ik het weer opnieuw.hang je de rolroeren niet op met een folie scharnier?
Het gaat me specifiek om bestendigheid tegen benzine en tweetakt-olie. Solarfilm bijvoorbeeld, blijkt daar niet tegen te kunnen.Over de kwaliteit hoef je je geen zorgen te maken, die is gewoon goed
Oh, kijk... DAT is de info waar ik op hoopte. Super, dank je wel!Maak je maar geen zorgen over de kwaliteit van de folie. Heb op alle benzine kisten hk folie zitten en dat zit er nog steeds goed op. Het geld het zelfde voor oracover op de scherpe hoeken wil het wel eens los komen. Door er een stukje folie over heen te plakken met afgeronde hoeken zorg je er voor dat de pintjes niet los komen.
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?Ik weet dat dit vliegtuig geen Mach 2 gaat, maar ik folie liever aan 2 kanten persoonlijk. Dus het roer even dubbelvouwen en aan de onderkant ook nog een strip....
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?ik had er alleen geen foto van. Maar de roeren zijn dubbelzijdig afgehangen.
Niet vanwege de sterkte, maar omdat anders het scharnier de neiging krijgt iets los te werken en dan gaat het speling vertonen.