Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het probleem daarmee is, heel cru gezegd, en dit bedoel ik NIET als een sneer want ik weet van je gezondheidsproblemen, dat de kans dat die 100 stuks gebouwd worden practisch gezien gewoon nihil is. En daar moeten we mee leven, helaas. Want het lijkt me prachtig, 100 van die joekels van Ogars...580 euro vraagt ie ervoor.
Daar koop ik de mallenset van de extreem grote Ogar voor en dan kan ik er 100 bouwen.
GJ
Een beetje exclusieve club is toch niet verkeerd. Ogar gaat niet met Jan en alleman aan de haal. Ze is geen charter, kom zeg.Extreem groot is altijd goed.. Jammer dat zo weinig mensen hem Echt mooi vinden.. we zijn nog maar met zijn 3-en..
Is een "bungee assisted start" geen optie voor de Ogar?Er was uiterst kort gras, en minstens 70 meter baanlengte voor nodig, MAAARRRR.... de pruttelende brandstof-Ogar hééft een grondstart gemaakt... OEF!
Dat is de standaardmethode, omdat het gras op Roden niet heel erg kort is.Is een "bungee assisted start" geen optie voor de Ogar?
Jij en Peter hebben een behoorlijke kluit meer vermogen...Elektrisch geen probleem,
Samen met de welvingskleppen