Ben ik nou de enige die zo nieuwsgierig is dat ik dan ook wil weten wat zijn grootste miskoop was?![]()
Hij heeft een blauwe maandag een Kawa GTR1000 gehad maar die beviel zo slecht, zowel qua rijbeleving als qua zithouding voor hem en mijn moeder achterop, dat hij binnen een paar weken al was verruild voor die Yamaha. Die was hij binnen een jaar ook zat en stapte over naar een GSX1100F en dat was wel écht een goede! 15k woon werk verkeer en 10k vakanties per jaar..tóp!
Haha! Die kwam bij mij ook op.
Maar een cbr vergelijken met een Guzzi of een duc , is appel en peren. Een Guzzi stuurt snaarstrak en is een beleving. Ik mocht er een paar inrijden in mijn diensttijd. Een duc idem en is tijdloos. Ik heb ook een poosje een cbr 600 gehad, fijne allround fiets maar ik had er niets mee. Ik vond de tweetakten leuker.
De Yamaha rd 350, eerst de gewone blauw witte en later de YPVS versie. Echt leuke dingen waren dat.
Maar zijn hart lag al sinds zijn jeugd bij Guzzi en hij begon de boetes voor te hard rijden op de Suzuki zat te worden en is het de Le Mans 5 geworden.
Snaar strak is 1 manier om het uit te leggen

Mijn ding was het niet