Nieuwe Walkera V120d02S v2

dut t weer...

ben nog niet heel erg te spreken over de vrijloop gear van xtreme qua montage dan.
het is heel belangrijk om 'm goed in elkaar te zetten en vervolgens de as van onderuit door de heli te steken en de collar goed strak te klemmen zodat er geen speling meer is.

tevens de A-gear voor een metal van xtreme vervangen.

net even testhoover in de tuin gedaan .... hij start en klinkt niet meer als een koffiemolen die aan het malen is maar gewoon soepeltjes.
Draait ook allemaal wel lekker soepel :)

Door de bladegrip van de staart heb ik een pennetje gestoken van mijn oude Nine Eagles solo pro 180 die nog in onderdelen in bakjes lag.
Tja 't zit wel, maar niet super strak.. dus vergt nog even aandacht om naar te kijken.

dus ben benieuwd in het veld.

bijvoorbeeld ja, moet ik nog even halen dan.
heb alleen hele vloeibare zooi... en als dat tussen 't armpje komt valt er weinig meer te sturen he

vond het al zo raar dat ik gister meer driftend dan vliegend door de bochten ging ...
druppie lijm erop van de week en vliegen maar weer :)

nou voor de mensen die denken, leuk ik plaats ook zo'n vrijloop bearing van x-treme.... Doe maar niet ... wat een prut.

Vlucht 1 ... volgas omhoog... weg staart
Op een rare manier geland, afijn... de constructie van de one-way bearing me de gear is zo knudde dat dit gewoon niet houd.

Dan de oginele gear er maar weer op.

nee maar het staat erbij :-) als je het frame wilt hebben moet je de W12001 hebben en niet de W46001. verschil is dat de goede een open frame heeft en de verkeerde niet, tevens is de motorplaat net wat anders, onderstel is trouwens wel universeel.

als 't goed is heb ik de goeie.

ik zal xtreme eens mailen over die gear.
Vind wel dat ze me wat korting mogen doen op de spin motor dan..

ja jij hebt de goeie rcholland heeft dit erbij gezet verleden jaar schiksie had er 2 gekocht maar paste niet en heeft ze teruggestuurd wist dat er inderdaad iets was met die van RCH maar tijdje terug was ff zoeken naar de post

[post2605]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back