Nieuwe Walkera V120d02S v2

nee hoor mijne vliegt nog steeds goed, net nog ff 3 lipootjes gedaan en denk dat ik zo die andere 2 ook ff doe.

Ik vraag me soms wel eens af of ik het ooit nog ga leren (vliegen bedoel ik), maar ja niet crashen is ook een kunst denk ik dan maar weer

ooit ga leren vliegen? .. wat doe je met die vloot grasmaaiers dan ? :)

Jij kunt best vliegen toch, als het voor jezelf maar leuk is. En op welk niveau je dat doet is ieder voor zich

ja weet ik, ik hobbel gewoon een beetje hier over het veld en heb daar nog steeds schik in :-), en heb je dat gras gezien...... nou daar heb ik die grasmaaiers voor (en omdat het iets meer werd naarmate tijd vorderde, en omdat ik bouwen leuk vind, en omdat helis me boeien, en omdat het een leuke hobby is, en omdat het ontspannend is, en omdat je lekker buiten bent, en, en , en.

jep, en gelijk ook maar zo'n spin motor besteld.

maarja had dus al elders zo'n frame besteld ... dus ben benieuwd wat ik straks nu allemaal in huis heb

Zo, probleem met de v120 en futaba ook opgelost.

Software update gedaan op de rx van de v120.
Stond nog versie 1 op, en had versie 2 nodig voor de futaba module.
Dus dat werkt nu eindelijk ook.

Alleen dus nog waren op de nieuwe parts.

Dan heb je nog geluk. Ik heb vanaf dag 1 moeten sleutelen ;-)

Gelukkig heb je je dongle om de Tx te updaten niet voor niks gekocht. Das in ieder geval 1 probleem minder.

heeft niks met sleutelen te maken meer met dingen die er origineel niet op horen,en de 2 jaar dat ik hem vlieg is hij 2 keer uit elkaar geweest.

Xtreme heeft gister de nieuwe spullen verzonden, dus ik verwacht eind deze week / begin volgende week de heli weer vliegklaar te kunnen maken.

ik ook dave, ik begreep van een ander forum dat Marco er ook mee rond fladdert al 1,5 jaar zonder problemen.

Denk ook niet dat 100% throttle nodig zal zijn.

Maar ik vind gewoon dat de 120 net zo snel moet worden als de 130x van m'n maatje ;)
En hopelijk ook wat meer stijfheid en strakheid door het carbon frame.

qua snelheid en dergelijke heb ik echt niet te klagen hoor.. was met camera toch al bijna niet te volgen :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
heb ook van die nano-packjes van turnigy .. die zijn al aardig ingekakt.. dus misschien daar ook nog maar eens wat nieuwe voor halen.

ja die turnigy packjes zijn niet veel, mijn originele walkera packjes zijn daar integen nog steeds goed maar na 5.30min is de prut er echt wel uit.

ze kosten ook niet zoveel gelukkig. Ik kijk straks wel even wat ze met de Spin doen en anders bestel ik een paar nieuwe.

Ik ga vanmiddag waarschijnlijk ook bestellen want die test servos duurt een eeuwigheid voordat ze een prijs doorgeven en wil toch echt dat die heli nog dit seizoen gaat vliegen dus dan maar terug naar originele plan. (had ze trouwens wel gewoon in NL HK)

ach ja niet geschoten............

Back