Nieuwe Walkera V120d02S v2

Antwoord op je edit 3:

Dat doen ze op de filmpjes niet...maar ik zal het eens proberen met 3 handen ... ?!

restultaat: niks, het lampje van het bordje gaat eigenlijk al heel snel continu branden. En als ik de zender uit zet snel knipperen, dus dat betekend in ieder geval dat hij de zender ziet.

volgorde van stroom aansluitingen lijken ook niks uit te maken, dus ben bang dat 't echt een software dingetje is.
Zal eens kijken of ik de datum kan vinden.

Ik bedoelde het knopje inhouden tot het ledje op de receiver langzamer gaat knipperen, niet op het bordje zelf. Maar dat zal je ook al wel geprobeerd hebben.

Het is dat je niet echt om de hoek woont anders hadden we het nog met de mijne kunnen proberen.

Sven je hebt de jouwe toch juli 2013 gekocht ??? wedden dat je hem gewoon moet upgraden ;-) of was dat de master

ps. misschien wil iemand de adapter wel even uitlenen?

ik heb vanalles geprobeerd, maar afijn... ik heb voor een paar euro nog zo'n update kastje besteld... als dat niet werkt gaat de hele walkera collectie de deur uit.
De Devo 10 is te ontbetrouwbaar geworden om 'm te blijven vliegen.

Sven je hebt de jouwe toch juli 2013 gekocht ??? wedden dat je hem gewoon moet upgraden ;-) of was dat de master

nee Maart dit jaar gekocht, maarja dat zegt weinig over de productie datum natuurlijk

Edit: de master ligt inmiddels op het kerkhof ... iets te entheausiaste manouvre hehe

zonde om de 120 weg te doen, ik heb 1 micro en als ik ff snel wil ontspannen pak ik de 120(en das best vaak ...lol). Wat is er dan met de devo 10 als ik mag vragen

bijna alle knopjes zijn overleden.. dus door menu's scrollen zit er niet / nauwlijks meer in.
Throttle cut schakelaar al moeten vervangen.

En al een keer contact verlies met de v120.

dus echt betrouwbaar vind ik 'm niet meer.

Word een beetje moe van de "upgrades" van walkera die eigenlijk troep zijn.

1. brushless kit voor de super cp --- sucks
2. futaba bordje --- werkt ook niet momenteel
3. brushless kit voor de master cp --- was ook niks..

De v120 opzich is een leuke micro, maar als ik een middag kwijt ben om een upgrade werkend te krijgen ... jammerrr hoor

ga je toch met de CA ;-), ben net buiten geweest om de 120 te vliegen, maar gaat zo onweren denk ik en was snel terug want windvlagen houd ik niet zo van. en heb geen andere lipos klaar om wat groters te pakken :-(

wind doet me niet zo veel meer, de v120 word er wel een beetje hakkerig van..maar ook wel grappig om er gebruik van te maken.

Ja de Compass kan ik sowiso pakken, maar ik houd niet zo van stilstaand materiaal op 't schap ;)

ik heb vanalles geprobeerd, maar afijn... ik heb voor een paar euro nog zo'n update kastje besteld... als dat niet werkt gaat de hele walkera collectie de deur uit.
De Devo 10 is te ontbetrouwbaar geworden om 'm te blijven vliegen.

Hoi Sven .
Je moet eerst die andere ontvanger eraf halen ,
dan de bindcode van de 120 eraf halen .
controleren of hij er af is met de devo zender en dat ze nog reageer op de zender .
dan pas de andere ontvanger installeren .
suc6

gr Wim

Gisteren even vlug een hover vluchtje gedaan en de V120 vliegt weer super strak. Lijkt er dus op dat de cone gear inderdaad al kapot was voor de "crash" door het rare gedrag van de heli.

Dat het met de originele lipo minder/weg leek te zijn zal dan toch wel tussen de oren gezeten hebben of zo ... ;-)

gewoon omdat het kan,

bij Extreme voor 16 euro een vrijloop lager / maingear one way bearing besteld en een metal cone voor de A gear...

gezien jullie ze allemaal stuk vliegen ga ik 'm maar vast vervangen haha.

Nu zul je denken, why een vrijloop gear.

M'n maatje heeft er ook 1 op z'n 130x gezet..en hij draait zo enorm soepel, en bij een crash op trottle cut is de kans veel groter geworden dat alles heel blijft.

Dus ben benieuwd :)

Tss, en dan een tijdje terug aan mij vragen waarom ik in godsnaam aan het overwegen was om misschien een extreme frame aan te schaffen ... gewoon omdat het kon ;-)

Geintje natuurlijk! Ben benieuwd naar je ervaringen.

haha ja ik zag het frame ook staan, was al uitverkocht... vond 'm erg prijzig.

ben ook benieuwd.

Had vandaag al een upgrade kastje binnen gekregen om de rx te updaten voor dat futaba bordje... zucht, moet dus ook die bij behorende kabel erbij, die heb ik dus niet. Omdat ik zelf nog een usb-minijack kabel had liggen. Maar dat werkt dus blijkbaar niet.

Back