Nieuwe Walkera V120d02S v2

Ha ha ha ha ha, dan ken jij Erwin nog niet. Ik durf te beweren dat er bijna niemand op het MBF is die zo veel sticktime maakt als Erwin.:banana:

mvg. Freddie

Daar moet ik je gelijk in geven Freddie. Haha.

Voor mij hoeft dat 3D ook niet.
Af en toe een looping, en verder zo hard mogelijk het veld over raggen met de 600.
Owja, en ook met de M120D01S. Hihi.

Ik krijg net de metalen gears binnen uit Taiwan. Precies 10 dagen na bestelling.
Wat glimmen ze mooi!

Even mijn zonnebril zoeken.

Nu krijg ik binnenkort ook de glibberclutch binnen!

Daar moet ik je gelijk in geven Freddie. Haha.

Voor mij hoeft dat 3D ook niet.
Af en toe een looping, en verder zo hard mogelijk het veld over raggen met de 600.
Owja, en ook met de M120D01S. Hihi.

Same here ha ha, ik ben nog steeds angstig als ik gewoon rondjes vliegen aan het oefenen ben. Ik vind zelf het gesleutel en gepruts het leukst.HBK 3 al zo veel aan gesleuteld, toen wat mods op de F45 en 1tje helemaal gebouwd. Nu dan de 2e V120 effe afmaken als ik het tandwieltje heb, gisteren pootje van de QR infra X hersteld met 2 tandestokers en krimpkous ;) en damnnnn net ook een servo van de mini kaduuk :(....zo blijf je constant bezig, heerlijk toch. Mijn motortje op de V120 begint trouwens af en toe rare geluidjes te maken...soort knarsen ala piepen, heeft iemand anders dat al eens gehad ?

Ik sta wel steeds meer ontspannen te vliegen. Gaat stapje voor stapje. De Mini Protos geeft nog wel spanning. Maar die wil ik ook niet crashen. De Walkera's geven daarentegen nu meer ontspanning dan spanning. Maar ook voor mij geld dat ik het knutselen het leukste vind.

Ik vind het sleutelen én het vliegen leuk.
Met de eerste vluchten van de 600 stond ik wel met een pamper om hoor. Haha.
Maar na een paar vluchten groeit ook het vertrouwen in de 600.
En vooral dat vertrouwen heb je nodig, want je wil niet hebben dat de 600 door materiaal falen uit de lucht komt zetten.
Als dat er eenmaal is dan is vliegen een heerlijke ontspanning.
Met 600 en de Walkera's heb ik evenveel schik.

Grtz Marco.

Dat is het. Het vertrouwen in je spullen. De Mini Protos heb ik nog maar kort en nauwelijks kunnen vliegen. Dus dan is de spanning groter. Ook dat zakt naarmate je hem vaker vliegt.

Dat is mooi zeg. Geen 3D nodig op jeuk aan je piep te krijgen toch? :thumbsup:
Dat geluid inderdaad, het lijkt mijn buurman wel een dag na dat hij zwaar getafeld heeft. Heerlijk!

Ik heb nog, als je er prijs op stelt, een handgranaat voor je om de autofocus van de camera uit te schakelen, je roept maar!

Mooie vlucht Marco :D !! Heyyy mijn metal gear is er ook, das snel :D, ziet er mooi uit.

Welke slippery clutch ga je gebruiken Tom ? Die van Livonia's Bob ga ik eens effe namaken en proberen, dremel erop en klaar.

Laatst bewerkt:
Ha ha ha ha...........heerlijk al die verhalen.
Zelf heb ik eigenlijk hetzelfde als jullie.
Vlieg met mijn Trex450Pro V2 nog behoorlijk beheerst omdat ik de dame nog mag leren kennen.
Door het knake weer slechts 15 vluchtjes mogen draaien dus dat behoeft nog enige gewenning mijnerzijds, maar gaat goed komen want de lente gaat toch echt weer komen over een aantal maanden zodat ze veel ingezet kan worden.
Ze vliegt in elk geval als een zonnetje en ongelogen is het de allerbeste 450 size CP heli die ik ooit heb mogen vliegen.
En ik kom af van: Esky Belt CP, Walkera HM60B,HK450GT,KDS450SV.
Wat dat betreft is het verschil in kwaliteit echt merkbaar vind ik.

De Micro's gaan dagelijks de lucht in en ook met de Gaui 500X QuadCopter rag ik wat af.
Maar met de V120D02S heb ik nog steeds heel veel schik na +200 vluchtjes op de teller.
Deze heli verveelt gewoonweg niet en dat valt me reuze mee ondanks haar formaat.
Zal ook komen doordat ze gewoon goed blijft vliegen.
Iets wat met de Blade 130-x een fucking drama was want dat toestel had gedurende 250 vluchtjes altijd wel iets.

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen met die metal gears.
Ik had ze al een weekje in huis liggen, maar ben er nog niet aan begonnen om ze uit te wisselen voor de stock plastike gears.
Hoor zelfs wat 'enge' verhalen dat deze metal gears de overige stock plastik gears sneller doen uitslijten.
Als dat zo is dan heeft het geen echt meerwaarde voor mij omdat ik zoveel vlieg.
Heb namelijk geen zin om regelmatig gears te moeten vervangen daardoor.
Want de stock plastik gears die er nu inzitten functioneren al dik 200 vluchten probleemloos.
Ik hoor graag van de piloten die de metal gears er opzetten hoe het bevalt.
Vr Gr D

Ik heb nog, als je er prijs op stelt, een handgranaat voor je om de autofocus van de camera uit te schakelen, je roept maar!

Haha. Een goeie tip Tom. Ik zal het aan de cameraman door gegeven.
Die heeft het gefilmd met z'n slimme telefoon.

Geef je geen ongelijk Erwin. De stock gears voldoen prima.
Zelfs in m'n M120D01 doen die V120D02S gears het al meer dan ik weet niet hoeveel vluchtjes goed.
Sterker nog. Het zijn nog steeds de eerste sinds de ombouw.;)
Kan me voorstellen dat als je af en toe ongelukkig met de tail de grond raakt.
Dat ze dan sneuvelen in de strijd. En dan zijn metal gears een goede oplossing.

Grtz Marco.

Dàt is het Redman, de V120 eerst uitleveren met metalen gears om te leren vliegen, en daarna omschakelen op zachte gears van geperste geitenkeutels!

Goed idee!

Back