Ha ha ha ha...........heerlijk al die verhalen.
Zelf heb ik eigenlijk hetzelfde als jullie.
Vlieg met mijn Trex450Pro V2 nog behoorlijk beheerst omdat ik de dame nog mag leren kennen.
Door het knake weer slechts 15 vluchtjes mogen draaien dus dat behoeft nog enige gewenning mijnerzijds, maar gaat goed komen want de lente gaat toch echt weer komen over een aantal maanden zodat ze veel ingezet kan worden.
Ze vliegt in elk geval als een zonnetje en ongelogen is het de allerbeste 450 size CP heli die ik ooit heb mogen vliegen.
En ik kom af van: Esky Belt CP, Walkera HM60B,HK450GT,KDS450SV.
Wat dat betreft is het verschil in kwaliteit echt merkbaar vind ik.
De Micro's gaan dagelijks de lucht in en ook met de Gaui 500X QuadCopter rag ik wat af.
Maar met de V120D02S heb ik nog steeds heel veel schik na +200 vluchtjes op de teller.
Deze heli verveelt gewoonweg niet en dat valt me reuze mee ondanks haar formaat.
Zal ook komen doordat ze gewoon goed blijft vliegen.
Iets wat met de Blade 130-x een fucking drama was want dat toestel had gedurende 250 vluchtjes altijd wel iets.
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen met die metal gears.
Ik had ze al een weekje in huis liggen, maar ben er nog niet aan begonnen om ze uit te wisselen voor de stock plastike gears.
Hoor zelfs wat 'enge' verhalen dat deze metal gears de overige stock plastik gears sneller doen uitslijten.
Als dat zo is dan heeft het geen echt meerwaarde voor mij omdat ik zoveel vlieg.
Heb namelijk geen zin om regelmatig gears te moeten vervangen daardoor.
Want de stock plastik gears die er nu inzitten functioneren al dik 200 vluchten probleemloos.
Ik hoor graag van de piloten die de metal gears er opzetten hoe het bevalt.
Vr Gr D