Nieuwe Little serie van Sky-Hero

Heren,

Wil ook een little spyder gaan bouwen met cobra 2217 950kv, alleen welke regelaars zouden jullie adviseren? Moet ook oneshot BLheli firmware op komen.

Vliegen gaat met een naze32 gebeuren.

Graag advies.

Hoe doet de cobra 2212 1000Kv het met de little spider? Die schijnt met de juiste prop op 4s ook zo'n 1140 gr stuwkracht te geven

Welke regelaars heb je er nu bij gekocht?

Ik wil zelf ook een little spyder voor naast de BO minih, ook de mijne wil ik gaan uitrusten met de cobra motoren en een Naze acro. Heb je toevallig ook een tip waar ik betrekkelijk voordelig de little spyder kan vinden?

Welke regelaars heb je er nu bij gekocht?

Ik wil zelf ook een little spyder voor naast de BO minih, ook de mijne wil ik gaan uitrusten met de cobra motoren en een Naze acro. Heb je toevallig ook een tip waar ik betrekkelijk voordelig de little spyder kan vinden?

Ik vlieg zelf met de volgende setup

Naze 32 met cleanflight 1.7.2
Cobra 2217 950KV
Afro 30A ESC Opto met BLheli 13.1 Damping geactiveerd
4s 4500 35C Zippy Compact

De lipo past er niet in. Dus heb ik een plaatje aan de onderkant gemaakt en deze daar gemonteerd

Goedemorgen ik had een vraag, voor mijn LS heb ik 3s en 4s lipo's... Met de 4s lipo's heb je meer power en als ik gas geef gaat de LS meteen hooveren, alleen met de 3s lipo, als ik gas geef komt deze heel langzaam op gang... Throttle tot 50% duurt het ff voordat ie voldoende rpm heeft om ook maar in beweging te komen, ga ik naar 60% gaat ie heel langzaam in rpm omhoog... Heb de 3s lipo ook met verschillende props geprobeerd, 9inch 10inch hoge pitch en lage pitch geeft weinig verschil... Is er een instelling die ik moet doen in mijn Naza V2 als ik van lipo verander? De protection switch heb ik uit staan... Dit vanwege het vliegen met 3s en 4s lipo's... Scheelt het veel als ik de Motor Idle Speed op High zet, ik heb daar nog niet aan gezeten omdat in de beschrijving staat dat recommended volstaat en omdat ik dus switch tussen 3s en 4s... Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven over mijn probleem..

Verstuurd van mijn SM-N9005

Hier heb ik een vraagje voor jullie.
Hebben er mensen onder jullie ook problemen met oververhitte ESC's in jullie sky-hero armen? Vorige zomer van de ene op de andere vlucht begaven 2 ESC's het. M'n spy begon gewoon rond zijn as te draaien. Nu heb ik deze opgestuurd als RMA. Helaas willen zij de esc's en/of nieuwe niet terugsturen.

Hoi hoi.
Dat is knake zeg voor je.
Zelf heb 30A Afro regelaars in mijn Little Spyder zitten.
Nog niet met hoogzomer temperaturen kunnen vliegen, maar vooralsnog al wel een dikke 100 vluchten ermee achter de kiezen.
Tot op heden nog geen problemen gehad en vlieg nogal flink door met mijn Little Spyder.
Mag ik vragen hoeveel ampere regelaars jij gebruikte?
Vr gr E

Ik heb 30A ESC's erin zitten met T-motor 2814 normaal zou dit meer dan genoeg moeten zijn voor deze set-up. Ik zie geen andere verklaring dan dat ze door de warme dag zijn beschadigd. Ze doen het wel nog maar hij blijft rond zijn as draaien en trimmen lukt ook niet dus dan stel ik vast dat ze defect zijn.

Ik heb 30A ESC's erin zitten met T-motor 2814 normaal zou dit meer dan genoeg moeten zijn voor deze set-up. Ik zie geen andere verklaring dan dat ze door de warme dag zijn beschadigd. Ze doen het wel nog maar hij blijft rond zijn as draaien en trimmen lukt ook niet dus dan stel ik vast dat ze defect zijn.
Als je gas kan geven met de regelaars dan zijn deze meestal niwt defect. Heb je misschien de props verkeerd erop gezet na een crash?

Lastig te bepalen vanaf hier, maar het riekt naar een defecte CPU hoor.
Om dat helemaal uit te sluiten zou je de regelaar of regelaars waarvan jij denkt dat ze defect zijn vervangen om er zo achter te komen wat nou de daaadwerkelijke oorzaak is.
Vr gr E

Sorry dat ik dit ben vergeten te melden maar dat heb ik al gedaan. Het was een snelle oplossing maar nu werkt hij weer normaal door die ESC's te vervangen. Ik vraag mij gewoon af wat er zou gebeurd zijn tijdens die laatste vlucht. Die carbon buizen nemen heel veel warmte op en ik denk wel dat het die dag 30+ was mijn andere drone deed toen net hetzelfde maar die was de dag erna weer normaal zonder sleutelen.

Bedankt voor jullie hulp!

Tja heb zelf ook ren spyder bij worden ze l auw warm. Nog niet geragd maar verwacht geen probleem. Is je motor prop combinatie wel juist?

Back