Nieuwe Little serie van Sky-Hero

Goedemiddag,

Zou ik met mijn 4 Cobra 2217/20 950kv motoren een sky hero little met bijv. een gopro4 goed kunnen laten vliegen? Want ik heb hem vergeleken met de ideal motor chart.
En daar heeft die een payload van 0-500gram.
Graag hoor ik van iemand die ervaring heeft met deze motoren en props.

Gr.

Lobster het is een prachtig stabiel frame. Die gaat prima vliegen met die motoren en dan met 10 inch props erop 4s 4500. Naze32 boardje erin en gassen

Ik zit nog met 1 twijfel voor mijn SHLS setup.
Welke keuze motor voor een film (geen rag) raden jullie mij aan en waarom:
1. De originele 2806/950KV
2. Cobra 2217/950KV
3. T-Motor 2216/900KV
4. Flyduino X2216 900KV

En is er iemand wie weet waar ik prop hub reducer adapter 8mm naar 5mm kan kopen
voor Graupner props in NL

Laatst bewerkt:
Tiger 900Kv en/of de ARF motoren zijn super.
Prop adaptors kan je bij Altigator bestellen, snelle verzending (vanuit Belgie)

Ja dat had ik gezien kosten 4 euro en de verzendkosten 10 euro,
dus dat gaat hem niet worden lijkt me,
vandaar dat ik ze liever ergens uit NL probeert te krijgen.

Wel jammer dat er geen CCW prop adapters te krijgen zijn voor de ARF motoren,
Die zijn er wel voor de tigers

Hoi.
Mag ik vragen waarom jij perse de Sky Hero little Spyder als filmtoestel wilt gebruiken?
Zelf gebruik ik de Little Spyder wel als ragbak en moet jou eerlijk bekennen dat als ik een Multicopter zou willen gebruiken om film of foto opnames te maken, deze Little Spyder niet mijn eerste keuze zou zijn hoor.
Ik ben van mening dat je dan veel beter een Hexacopter kunt gebruiken alla DJI F550 ofzo.
Nog stabieler en meer payload mee kunnen nemen en....vermoedelijk nog langere vliegtijden.
Heb jij naast de Little Spyder ook andere opties lopen?
Vr gr E

Wanneer je met een gopro filmt waarom zou je dan een grotere hexa willen.
De little als filmdrone wordt onderschat.
Super stijf frame zonder flex, de gopro is zodanig te bevestigen dat je in voorwaartse vlucht met de camera recht naar voren geen props ziet.
In stroomgebruik goedkoper dan een hexa.
En hij is klein, belangrijk in de dagelijkse praktijk.

OK, alleen jammer dat daar geen CCW prop adapters voor zijn.
Hebben de originele motoren 5 0f 6 mm prop adapters?

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal.
Is er toevallig iemand die zijn Sky Hero Little Spyder op 6S Lipo vliegt met een set up die daar geschikt voor is?
En dan bedoel ik een Little Spyder met 4 motoren, dus niet als Octo.
Mijn huidige Little Spyder voldoet heerlijk en vliegt op 4S Lipo als een TGV trein.
Maar zit er stilletjes aan te denken om er een 2e van bij te halen en die dan te willen uitrusten met een 6S set up en dan met 6S 5000Mah Lipo pack eronder.
Ik zit met de maximale propmaat van 10 inch die past ivm de Canopy en moet dan de juiste motoren vinden die kunnen draaien op 6S met 10 of 9 inch props.
Indien iemand zijn Sky Hero Little Spyder al vliegend heeft op 6S Lipo dan hoor ik dat graag.
Vr gr E

Back