Nieuwe Little serie van Sky-Hero

Weer een ervaring rijker, vliegen in de wind van afgelopen zondag wilde een propeller in de canopy slaan, ik wist dat de vleugels niet super stijf waren, maar zo slap had ik niet verwacht.

Een drop van een meter of 12 omlaag in het gras en een stoeprand, met de laatste 3 propellors nog hoog gras gemaaid, een motorframe kapot en een motor die niet lekker loopt, een €200 schade.

Toch aangegeven aan Sky-Hero met foto's en wat doen ze, ze sturen de onderdelen gewoon op, dat is pas service!

Vrijdag geklokt met een Suuntoo GPS horloge, 123km/h(wind mee dan)

In de tussentijd nog 2- 4S 5300 lipo's besteld met het Lower frame om langer te kunnen vliegen.

Ik ben alleen nog op zoek naar goede propellers, Graupner wil ik niet meer deze versplinteren, Aeronaut of APC

Weer een ervaring rijker, vliegen in de wind van afgelopen zondag wilde een propeller in de canopy slaan, ik wist dat de vleugels niet super stijf waren, maar zo slap had ik niet verwacht.

Een drop van een meter of 12 omlaag in het gras en een stoeprand, met de laatste 3 propellors nog hoog gras gemaaid, een motorframe kapot en een motor die niet lekker loopt, een €200 schade.

Toch aangegeven aan Sky-Hero met foto's en wat doen ze, ze sturen de onderdelen gewoon op, dat is pas service!

Vrijdag geklokt met een Suuntoo GPS horloge, 123km/h(wind mee dan)

In de tussentijd nog 2- 4S 5300 lipo's besteld met het Lower frame om langer te kunnen vliegen.

Ik ben alleen nog op zoek naar goede propellers, Graupner wil ik niet meer deze versplinteren, Aeronaut of APC

dan heb je geluk bij mijn spy brak er een motor uit de mount midden in de vlucht gimbal, accu, canopy ,2 armen en 4 props kapot.

700 euro schade.

geen kick van sky hero ik denk dat ze de quick wins eruit pikken maar als het echt iets kost blijft het verdacht stil.

Ben zelf toch bezig om een setup samen te stellen voor een little spyder.
Nu vraag ik mij af of een air gear 350 motorset geschikt zou zijn? Dit omdat ik van de "standaard" setup af wil stappen. Maar wil er nog wel flinke snelheden mee halen en een vliegtijd van minimaal 10 minuten.

Misschien dat anderen hier ervaring mee hebben?

Goedemiddag net wezen vliegen met mijn LS met naza v2, alles ging goed maar toen ik geland was en beide knuppeltjes op tx naar elkaar toen haalde om motoren af te zetten steeg hij al een gek weer op en kon 'm niet meer besturen via mijn tx.... Om weer net zo hard naar beneden te gaan, zijn er meer mensen met dit probleem, of dit probleem gehad? Gelukkig alleen maar een prop stuk maar toch... Gelukkig had ik een Max hoogte in gesteld van 50 meter... Waar kan dit probleem aan gelegen hebben?

Verstuurd van mijn SM-N9005

Waarom niet "gas uit" en 3 seconden wachten, dan stoppen ze vanzelf...
Gebruik nooit csc commando om ze te stoppen...enkel om ze te starten...

Ok thanx.... Had 'm gisteren voor de zekerheid helemaal uit elkaar gehaald om te kijken of ik erge schade had, ook een arm zit een barst, gelukkig heb ik van het frame alles dubbel... Hoop dat deze week mijn Pixhawk binnenkomt nu me LS toch uit elkaar ligt ken ik die meteen inbouwen....

Naar elkaar toe, naar beneden... Wat overbodig is... Wat eigenlijk een erg logische tip is van Psygho... Wat ik ook ga gebruiken als ik me Naza overgiet heb op mijn 2e project een 250 size quad...

Afgezien of het een nutteloze actie is, vind ik het vreemd gedrag, vandaar mijn vraag.
Kan me er alleen iets bij voorstellen als je per on geluk toch eerst nog even gas gegeven hebt.

Dat had ik dus niet... Ik had me aangeleerd om knuppeltjes naar me toe te halen om de motoren te activeren en deactiveren... Alleen ik had dus de knuppeltjes naar me toe, in de veronderstelling dat ze deactiveren, en toen ging die stuurloos recht omhoog, tot een meter of 15 om weer net zo hard naar beneden te gaan... Wat ik wel 5 minuten eerder had was dat ik in een hogere hoover geen interactie had tussen tx en rx, pas na een seconde of 10 dat ik met de knuppeltjes bewegingen maakte reageerde de LS pas... De afstand tussen mij en de LS was een meter of 30...vandaar dat ik de LS terug liet vliegen omdat ik het niet vertrouwde... Ik had 'r op een meter of 3 afstand voor me in een hoover van 1 meter hoog om te landen... Dus toen ze op de grond stond en ik niks meer met mijn tx deed schoot ze omhoog en weer omlaag, de TX stond al die tijd wel gewoon aan...

Lijkt me meer dat je in failsafe bent gegaan, gezien de problemen die je ervoor had. Ik zou toch maar goed je Tx/Rx nakijken!

Thanx! Ik moet 'm toch sowieso opnieuw instellen, maar zal sws de failsafe settings na kijken, bvd...
Iemand in deze draad ervaringen met Pixhawk icm de LS?

Ik heb wel een PixHawk, maar niet op de LS. Daarop staat een Naze32 met Cleanflight en Harakiri PIDs. Mijn PH staat op een Flip FPV frame. Veel instelwerk in vergelijking met een NAZA, maar ook meer mogelijkheden door het open karakter van de firmware.

Idd daarom ben ik over gegaan naar PH, ook omdat ik alleen maar Android apparaten... Mijn naza zet ik wel over op mijn 2e project...

Hallo allemaal.
Sinds mijn Sky Hero Little Spyder geboren en Airborn is heb ik reeds een dikke 100 vluchten ermee gevlogen.
Toestel vliegt erg fijn doch wel een beetje looiig maar dat mag uiteraard wel voor een 450 size Quad en krap 2 kilo aan vlieggewicht.
Het is desondanks wel 1 van mijn favorieten durf ik hier te zeggen ondanks dat mijn Warthox Quad ( 330 size symetrisch frame) de kroon spant en die op nummer 1 staat voor mij om mee te vliegen.
Mijn Little Spyder vlieg ik met raggen 6 minuten rond op 4S 4400Mah en als ik wat normaler vlieg trek ik het op naar dik 8 minuten.
Ben erg tevreden met die vliegtijden en het toestel is een parel om te zien in de lucht met de Fusuno airbrushed Canopy.
Al met al een blijvertje en ze gaat regelmatig mee naar het veld en vaak de lucht in.
Vr Gr E

Geb
Ik draai die graupner e props 10x5 op mijn TBS FPV Quadcopter.
Voldoen super!!!
Een aanrader dus.

Gebruik je de Graupner spacers, ik heb er nu 8 liggen maar ik heb nog geen spacer gevonden die past op de SH motoren.

Aeronaut en Sky-hero props passen altijd.

Ik heb nu een 2e frame(jaja door crashes), waarvoor ik uiteindelijk ook andere,nieuwe motoren en ESC wil, ik zie alleen door de mogelijkheden niet meer welke motoren ik zou willen, SimonK ESC die bevallen me goed, de nieuwe gaat opgebouwd worden met gimbal en gopro, de snelheid is minder van belang, eerder betrouwbaarheid en stiller vind ik belangrijk.

Iemand suggesties?

kan niet meer hollands blijven in het buitenland

Bijlagen

• DSC_0075-2.jpg
    DSC_0075-2.jpg
    208,4 KB · Weergaven: 226
  • DSC_0076-2.jpg
    DSC_0076-2.jpg
    127,4 KB · Weergaven: 226
Back