Jij vliegt toch 2000kv Tiger motoren op de mini-h?Ik heb nu sinds deze week 6x45 + 2300kv. Moet zeggen dat het behoorlijk in de buurt komt van die 4S setups.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij vliegt toch 2000kv Tiger motoren op de mini-h?Ik heb nu sinds deze week 6x45 + 2300kv. Moet zeggen dat het behoorlijk in de buurt komt van die 4S setups.
Nee nu mn1806 2300kv. Een as was gebroken van een van de motoren. Heb ze al v3rkocht.Jij vliegt toch 2000kv Tiger motoren op de mini-h?
Maar wat is de afstand tussen de gaten?naze32 gat is 3mm
ik (persoonlijk) vlieg het liefste met 3s 2300KV in de bossen
met 4s vlieg ik over de bossen
voordeel aan 3s (vindt ik)
Preciezer hoogte houden
en Pøwahh genoeg hoor die Cobra's op 3s
als ik met 4s een beetje Throttle geeft schiet ie mij tever omhoog
kan ook aan mij zelf liggen dat ik vaker met 3s vlieg op een mini
i'm a 2300kv Guy![]()
Ik heb nu sinds deze week 6x45 + 2300kv. Moet zeggen dat het behoorlijk in de buurt komt van die 4S setups.
de afstand is tussen de gaten (hard gat ø 30.8mm)
die ZTW Mantis12A zijn super voor op die 2300KV
ik er heb absoluut geen Problemen ermee (wordt niks warm .. niks heet)
volgens mij vliegt de halve wereld ermee hoor !!!
1960 en 3s ??
dat vliegt volgens mij niet hoor .. kom je niet goed de lucht mee in
en inderdaad die Cobra 2300KV heeft P:vamp:WAH genoeg!!
setup in vid:
2300KV Cobra
ZTW Mantis 12A
HQ5040
Niet smooth als Boris.B maar dat moet ik nog leren
Pids van Naze32 (waar ik mee vlieg)
Wat ik eigenlijk iedereen kan aanraden is om toch misschien standaard te overwegen om 20Amp ZTW regelaars op de mini met 2300kv op te zetten.
Met 12Amp kan het heel lang goed gaan, maar je zit makkelijk tegen de maximum aan.
Ik heb nu in een jaar tijd geloof ik al 5 regelaars uitgefikt. Die 20Amp regelaars kunnen veel meer hebben en als je crasht en motor loopt vast branden ze ook niet gauw uit.
Als je op de 20amp regelaar de koelblokjes verwijderd valt het gewicht en grootte heel erg mee. Vind die ZTW 20Amp regelaars ook best wel compact.
Denk dat je als beginner vaker gaat crashen eerlijk gezegdMisschien heb je wel een dure vliegstijl ;D
Gezien het mijn eerste mini word denk ik eigenlijk niet dat ik meteen zo extreem ga vliegen als jullie, misschien zijn 20 amp esc's een mogelijke upgrade in de toekomst als ik net als jij door de 12 amps heen brand.
Misschien wel haha.Wow.... je zou een bosbrand op deze manier kunnen starten ;-)
Was bij mij ook inderdaad flink wat rook heel kort. Toen ik er naartoe liep was het uitgeen paniek .. is alleen maar wat rook vd krimpkous![]()
Denk dat je als beginner vaker gaat crashen eerlijk gezegd. Het moment van crash zorg ervoor dat je prop/motor meteen tot stilstand komen. Juist op dat moment gaat er een enorme stroom door je regelaar lopen en als deze een beetje voorgeward was door het vliegen ervoor is het vaak kassa op die 12Amp regelaars.
Deze stel ik als aanbevolen!!! Super ESC en compact voor 20amp
http://www.multirotorparts.nl/esc/ztw-a-series-20a-esc-simonk.html
Om je een idee te geven wat er kan gebeuren. Ik kan je garanderen dat alle 5 op dezelfde manier ongeveer begonnen te roken. Ik heb dit nog nooit met een 20 of 30amp regelaar gehad.